اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در واکنش به دروغ دختر آبی:

کسی حق ندارد به واسطه شهرت خود اصل نظام را زیر پا بگذارد/ وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات باید فضای مجازی لجام گسیخته را مدیریت کنند

کسی حق ندارد به واسطه شهرت خود اصل نظام را زیر پا بگذارد/ وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات باید فضای مجازی لجام گسیخته را مدیریت کنند
نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: قرار نیست عده ای که گرایش خاصی دارند در فضای کشور التهاب ایجاد و از دشمن تبعیت کنند لذا باید برای فضای مجازی تدبیر ویژه‌ای اندیشیده شود چرا که این شرایط اصلاً به نفع کشور نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی‌پور در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ اظهار کرد: مشکل اساسی که در کشور ما وجود دارد این است که افراد بحث هایی را در فضای مجازی مطرح می کنند که جز ایجاد خوراک برای تبلیغات دشمن و نهادینه کردن ناامیدی در کشور نفعی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس تصریح کرد: متاسفانه فضای مجازی در کشور ما لجام گسیخته شده است و افراد از شهرتی که به دست آوردند هر نوع سوء استفاده ای را انجام می دهند که ضرورت دارد وزارت ارشاد و ارتباطات در چنین فضایی ورود و آن را مدیریت کنند.

,

کمالی پور با بیان اینکه کسی حق ندارد به واسطه شهرت خود در فضای مجازی کارهایی را انجام دهد که اصل نظام را زیرپا بگذارد، عنوان کرد: تا زمانی که واقعیت روشن نشده است و دستگاه قضائی به عنوان متولی این موضوع حواشی این ماجرا را بررسی و اطلاع رسانی رسمی نکرده است افراد حق ندارند اظهار نظر کنند چرا که هر گونه اظهار نظر می تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای کشور شود.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس افزود: امروز کشور بیشتر از گذشته نیاز به آرامش و امنیت روانی دارد و از طرفی هنوز زوایای پنهان و پیدای این ماجرا مشخص نشده است لذا در چنین شرایطی نباید برخی از نماینده ها و سلبریتی ها به صراحت موضوعی را مطرح کنند که از آن اطلاعی ندارند و بعد هم عذرخواهی نکنند که حداقل مردم بدانند این التهاب ایجاد شده به نفع کسی نیست.

,

کمالی پور با تاکید بر اینکه این نظام به بهای سنگینی به دست آمده است، گفت: قرار نیست عده ای که گرایش خاصی دارند در فضای کشور التهاب ایجاد و از دشمن تبعیت کنند لذا باید برای فضای مجازی تدبیر ویژه ای اندیشیده شود چرا که این شرایط اصلا به نفع کشور نیست.

,

وی در پایان اظهار کرد: مراجع قضایی حتما باید به این موضوع رسیدگی کنند و هیات نظارت بر نمایندگان نیز جهت رسیدگی به اقدامات دو نماینده ورود پیدا می کند و اگر رفتار خلاف مقررات از هر کدام از نمایندگان سر زده باشد باید با آن ها برخورد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه