اخبار داغ

پیش اجلاسیه بانوان کنگره شهدای استان مرکزی در اراک برگزار می شود

پیش اجلاسیه بانوان کنگره شهدای استان مرکزی در اراک برگزار می شود
نشست تخصصی پیش اجلاسیه بانوان کنگره شهدای استان مرکزی با موضوع تجربه زیسته بانوان در جنگ با سخنرانی دکترمحمدبهرامی دکترای جامعه شناسی سیاسی و کارشناس آموزشی و فرهنگی در آکادمی آموزش تمدن اسلامی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راضیه مجاوری دبیر اجلاسیه بانوان در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: نشست تخصصی پیش اجلاسیه بانوان با موضوع تجربه زیسته بانوان در جنگ با سخنرانی دکترمحمدبهرامی دکترای جامعه شناسی سیاسی و کارشناس آموزشی و فرهنگی در آکادمی آموزش تمدن اسلامی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: این نشست شنبه ۲۳ شهریورماه با حضور بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی وادارات استان مرکزی از ساعت ۱۰ صبح در سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار می شود.

,

مجاوری تبیین نقش زنان در دفاع مقدس برای جوانان امروزی را یک ضرورت خواند و گفت: موضوعاتی همچون نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همسران فداکار شهدا و همسران جانبازان سرافراز؛ همسران، مادران، خواهران و دختران شهدای مدافع حرم؛ زنان جهادگر در پشت جبهه‌ها؛ دختران چشم‌به‌راه پدر و مادران شاهد، مادران چشم‌انتظار از جمله محورهایی است که باید به آنها پرداخته شود.

,

دبیر اجلاسیه بانوان در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به اینکه هشتمین اجلاسیه در ذیل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در هفته جاری برگزار می شود افزود:  اجلاسیه بانوان با سخنرانی دکتر طوبی کرمانی دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان و با حضور مهمانان بین المللی از ۳۰ ملیت و هنرمند مطرح کشوری فاطمه راد منش برگزار می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: این اجلاسیه در روز ۲۷ شهریور ماه از ساعت ۸ و نیم صبح در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه