اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

خبرآنلاین در ماجرای دختر آبی با دروغ‌پردازی جامعه را ملتهب کرد/ هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با نماینده خاطی تهران برخورد جدی داشته باشد

خبرآنلاین در ماجرای دختر آبی با دروغ‌پردازی جامعه را ملتهب کرد/ هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با نماینده خاطی تهران برخورد جدی داشته باشد
کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه شایستگی نمایندگان با دامن زدن به دروغ‌پردازی‌ها در فضای مجازی زیر سؤال می رود گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز می بایست با نماینده خاطی تهران برخورد جدی داشته باشد تا اینکه بدون تحقیق و بون استناد حرفی را نزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فخرالاسلام کارشناس سیاسی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص حاشیه های ایجاد شده در رابطه با دروغ منتسب به دختر آبی، گفت: جریان فتنه گر و برانداز به دنبال ماجرا سازی، کشته سازی و ایجاد تنش در بین مردم با طرح موضوعاتی است که هم اکنون در جامعه با چالش مواجه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

فخرالاسلام اظهار کرد: یکی از این موضوعات که هم اکنون در جامعه برای آن اختلافاتی وجود دارد حضور بانوان در ورزشگاه ها است که سخنگوی دولت هم در صورت مهیا بودن شرایط اخلاقی در ورزشگاه ها مانعی را برای آن نمی بیند ولی با توجه به وضعیتی که ورزشگاه های ما دارند و توهین های رکیک که در آنجا شکل می گیرد امکان حضور بانوان در شرایط فعلی در ورزشگاه ها وجود ندارد.

,

وی با اشاره به سوء استفاده جریان فتنه گر و برانداز نظام از این موضوع بیان داشت: این سوژه برای ضد انقلاب و جریان فتنه گر در داخل برای به هم ریختن آرامش جامعه در شرایط تحریم ها و بحران های کشور که به لطف خدا در حال عبور از آن هستیم و برای آنها خوشایند نیست تبدیل شد که آنها در صدد ایجاد تنش و شورش و دو قطبی سازی جامعه با طرح چنین موضوعاتی هستند.

,

وی با بیان اینکه سحر خدایاری قربانی اهداف شوم جریان فتنه گر و معاند نظام شده گفت: از جمله مواردی که با برنامه ریزی های دقیق در گذشته انجام شده ماجرای سحر خدایاری است، فردی را در این موضوع قربانی کنند و از این قربانی برای رسیدن به اهداف سیاسی خود سوء استفاده کنند.

,

مدرس سیاسی استان مرکزی در این خصوص ادامه داد: به همین خاطر این سوژه از قبل طراحی شده بود و از سادگی سحر خدایاری در این زمینه سوء استفاده کردند و او را به این جریان کشانده بودند و با تحریک او به اینکه توهین به نیروی انتظامی شش ماه زندان دارد علیرغم اینکه هیچ حکمی از سوی هیچ قاضی و دادگاهی بر علیه او صادر نشده بود با ایجاد عصبانیت در وی او وادار به خودسوزی و کشته شدن خود می شود.

,

وی با تأکید بر اینکه آنچه مهم است فضا سازی بعد از کشته شدن سحر خدایاری است افزود: جریان فتنه گر داخلی با هماهنگی شبکه های دروغ پراکنی صهیونیسم فضایی را در شرایط تاسوعا و عاشورای حسینی برای انحراف افکار عمومی از انسجام و وحدتی که به برکت عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در ایران ایجاد شده بود می خواستند این فضا را ملتهب کنند و از آب گل آلودی که ایجاد کرده بودند ماهی بگیرند.

,

کارشناس رسانه ای با اشاره به نقش خبرگزاری خبرآنلاین در ایجاد التهاب بیشتر تصریح کرد: در این بین اشتباه بزرگ خبرگزاری خبرآنلاین پخش خبر دروغ و ایجاد التهاب در جامعه و در حقیقت زدن جرقه فتنه بود که به دنبال آن نماینده اصلاح طلب مجلس و برخی سلبریتی ها فضا را به سمتی بردند که بتوانند شرایط جامعه را ملتهب و زنان را برای ایجاد آشوب تحریک کنند و از طرفی در فضای بین الملل بحث حقوق بشر را مطرح کنند و از طریق فیفا اعتراضات بین المللی را بر روی ایران انجام دهند.

,

وی با اشاره به ناکامی جریان فتنه در این موضوع عنوان کرد: خوشبختانه با مصاحبه پدر سحر خدایاری همه این توطئه ها خنثی شد و ضدانقلاب ها و فتنه گران داخلی بار دیگر روسیاه شدند و نتوانستند فتنه ۹۸ را در فضای عمومی ایجاد کنند.

,

فخرالاسلام برخورد جدی با تنش آفرینان در این خصوص را لازم و ضروری خواند و افزود: در شرایط فعلی و با توجه به حساسیت موضوع و  به دلیل اینکه این مسئله قرار بود شعله های فتنه جدید را ایجاد کند که به لطف خدا خنثی شد اینک وظیفه دستگاه قضایی و نظارتی این است که با تحریک کنندگان اصلی افکار عمومی و ایجاد تنش در جامعه و با برهم زنندگان آرامش در جامعه برخورد جدی داشته باشد .

,

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه شایستگی نمایندگان با اینگونه اظهارات زیر سوال می رود خاطر نشان کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز می بایست با نماینده خاطی تهران برخورد جدی داشته باشد تا اینکه بدون تحقیق و بدون استناد حرفی را نزنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه