اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان:

طرح ویژه نظارت بر لوازم التحریر و پوشاک مدارس اجرا می شود

طرح ویژه نظارت بر لوازم التحریر و پوشاک مدارس اجرا می شود
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه طرح ویژه مدارس از ۱۰ شهریور شروع شده و تا ۱۰ مهر ادامه دارد گفت: در این طرح بر لوازم التحریر، پوشاک مدارس، کیفیت تولید و عرضه پوشاک نظارت داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با بیان اینکه نظارت های تعزیرات حکومتی دائمی است، از اجرای دو طرح ویژه مدارس و محرم خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: طرح ویژه مدارس و طرح محرم از ۱۰ شهریور شروع شده و طرح مدارس تا ۱۰ مهر ادامه دارد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه طرح محرم نظارت بر کالاها و مواد مصرفی مورد نیاز برای محرم است عنوان کرد: در این طرح بر حبوبات، برنج، شکر و دیگر مواد مصرفی ایام ‌محرم نظارت داریم و تا اربعین ادامه دارد.

,

حسن پور در ادامه به طرح ویژه مدارس اشاره کرد و گفت: در این طرح بر لوازم التحریر، پوشاک مدارس، کیفیت تولید و عرضه پوشاک نیز نظارت وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه بر قراردادهایی که بین مدارس و تولیدی ها برای تولید پوشاک منعقد شده است نیز نظارت می کنیم تاکید کرد: بر قیمت‌هایی که در این قراردادها منعقد شده نظارت می‌کنیم تا قیمت‌های قرارداد بیشتر از میزان تعیین شده نباشد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه طرح مدارس با همکاری اتاق اصناف و آموزش و پرورش اجرا می‌شود اظهار داشت: به قیمت های مدارس غیرانتفاعی نیز ورود کردیم و نظارت می کنیم.

,

حسن پور با اشاره به تخلفات، گران‌فروشی ها و عدم رعایت قیمت های قرارداد توسط برخی مدارس و تولیدی ها افزود: تخلفات برخی تولیدی ها و مدارس به محاکم قضایی اعلام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه