اخبار داغ

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

رسانه‌های بیگانه و معاند، دلسوز ملت ایران نیستند/ موضع‌گیری‌ برخی افراد بدون اطلاعات درست نیست

رسانه‌های بیگانه و معاند، دلسوز ملت ایران نیستند/ موضع‌گیری‌ برخی افراد بدون اطلاعات درست نیست
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: در داخل کشور افراد در اظهارنظرها دقت داشته باشند و ابتدا نسبت به اتفاقات تامل و اطلاعات کافی کسب کنند چون زمان برای موضع گیری وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص انتشار خبر کذب محکوم شدن "سحر خدایاری" و گسترش دامنه آن توسط برخی سیاسیون، اظهار کرد: درباره ابعاد مختلف این موضوع، صدا و سیما پاسخ کاملی ارائه کرده است.

وی با اشاره به موج سواری رسانه های بیگانه با این موضوع، بیان کرد: رسانه‌های بیگانه عناد و دشمنی خود را با مردم و ملت ایران نشان دادند و این رسانه‌ها هیچ زمان در مشکلات اقتصادی، سیل و زلزله ما را همراهی نکردند و اینها برای ما محلی از اعراب ندارند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در داخل کشور افراد در اظهار نظرها دقت داشته باشند و ابتدا نسبت به اتفاقات تامل و اطلاعات کافی کسب کنند چون زمان برای موضع گیری وجود دارد.

دامادی تصریح کرد: موضع گیری‌ها باید عاقلانه باشد نه اینکه زود موضع بگیریم و محکوم کنیم که این رفتار مورد پسند نیست و مردود است.

وی تاکید کرد: فضای مجازی وارد کشور شد اما فرهنگ استفاده از آن جا نیفتاده است و امیدواریم در آینده از این ظرفیت بتوانیم بهترین استفاده را ببریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه