اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

موضوع زنان دستاویز برخی مسئولان برای دستیابی به قدرت شده است/ تلاش برای «دوقطبی‌سازی» با ادبیات سیاسی دشمن

موضوع زنان دستاویز برخی مسئولان برای دستیابی به قدرت شده است/ تلاش برای «دوقطبی‌سازی» با ادبیات سیاسی دشمن
کارشناس مسائل سیاسی گفت: موضوع زنان دستاویزی شده تا برخی مسئولان برای دستیابی به قدرت از آن استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد محمدی در خصوص انتشار خبر کذب محکوم شدن "سحر خدایاری" و گسترش دامنه آن توسط برخی سیاسیون در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: موضوع زنان دستاویزی شده تا برخی مسئولان برای دستیابی به قدرت از آن استفاده کنند، در شأن و منزلت زنان نیست افرادی که هیچ گونه آشنایی و تخصصی در این حوزه ندارند، برای زنان جامعه اولویت تعیین کنند.

وی افزود:مسائل مهم‌تری وجود دارد که برخواسته از نیازهای واقعی است، بالا رفتن سن ازدواج، زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار، قوانین معیوب اشتغال زنان، نبود فضای تفریحی و ورزشی برای بانوان و دیگر موارد تا زمانی که دغدغه‌های دسته چندمی بشود، ابزار قدرت سیاست ما و کفرگویی سلبریتی‌های ما، گرهی از کار مردم جامعه باز نمی‌کند که هیچ، به دو قطبی‌سازی‌هایی که خواسته دشمنان این سرزمین است، روز به روز بیشتر می‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: پرواضح است که درستی یا نادرستی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها محل بحث نیست ولی سوالی که بی‌پاسخ می‌ماند این است که چرا پشت یک خبر مخدوش، این همه موج رسانه‌ای راه می‌افتد؟ مخدوش از این لحاظ که هم پدر و هم خواهر سحر خدایاری از بیماری روانی (دوقطبی) او خبر می دهند و پدر او نیز اساسا صدور حکم زندان برای سحر را دروغی بیش نمی‌داند.

محمدی افزود: پاسخ سوال واضح است؛ «بحران مقبولیت» نقطه‌ای است که هم اصلاحات و هم دولت الان بر روی آن ایستاده‌اند و اگر خود را از آن دور نکنند، بعید نیست که زلزله‌ انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ برای سال‌ها تفکر اصلاحات ـ اعتدال را به محاق ببرد.

وی تاکید کرد: دوقطبی‌سازی، کارگاهی است که با یک سوژه کوچک آغاز می‌شود و در ادامه، سلبریتی‌ها بر پیاز داغ آن می‌افزایند، تا ضعف‌ها و کاستی‌های دولت و اصلاح‌طلبان دیده نشود.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطرنشان کرد:تکلیف سلبریتی‌ها هم در این میان مشخص است، حجاریان ماه‌ها قبل تاکید کرده بود که «باید حرفمان را از زبان سلبریتی‌ها بزنیم». او گفته بود «ممکن است، مردم جملگی اصلاح‌طلبان را پس بزنند و میان هسته سخت پالایش شده و دیگر اصلاح‌طلبان تمایزی نگذارند».

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه