اخبار داغ

فرشته روح افزا در گفتگو با دانا:

برای رسیدن به مطامع سیاسی خود، با آبروی خانواده خدایاری بازی کردند/ نماینده‌ای که مردم را به اغتشاش دعوت می‌کند باید محاکمه شود

برای رسیدن به مطامع سیاسی خود، با آبروی خانواده خدایاری بازی کردند/ نماینده‌ای که مردم را به اغتشاش دعوت می‌کند باید محاکمه شود
یک کارشناس حوزه زنان در کشور گفت: وقتی نماینده مجلس بدون داشتن بینش و تحلیل و حتی بررسی صحت و سقم اخبار علیه کشور اظهار نظر کرده و مردم را به اغتشاش دعوت می‌کند، باید به حال این فرد تاسف خورد؛ از برخی نمایندگان که سابقه خانوادگی درخشانی دارند انتظار بیشتری در اظهارنظرهایشان می‌رود.
[

فرشته روح افزا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درخصوص دروغ پردازی‌های اخیر برخی نمایندگان و رسانه‌ها درباره دروغ دختر آبی اظهار داشت: دروغگویی این افراد زمانی مشخص شد که عکسی که برای سحر خدایاری منتشر کرده بودند متعلق به فرد دیگری بود؛ این افراد همچنین به دروغ عنوان کردند که به علت حضور در ورزشگاه دستگیر شده؛ در حالیکه خانواده او اعلام کرده اند اینگونه نبوده و قوه قضاییه هم گفته است که نه محکومیتی و نه زندانی برای وی مطرح نبوده است.

وی با بیان اینکه همه این دروغ‌پردازی‌ها در راستای طرح دوباره موضوع ورود زنان به ورزشگاه و سیاسی کردن این مساله است عنوان کرد: در شرایطی که کشور درگیر عزاداری برای امام حسین(ع) بود عده‌ای از خارج و داخل کشور جریانی را برای یک دختر ایجاد کرده‌اند که حتی خانواده او نسبت به این جریان سازی اعتراض کردند.


برای رسیدن به مطامع سیاسی خود، با آبروی خانواده خدایاری بازی کردند

معاون سابق شورای فرهنگی - اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن رد همه شایعات درباره سحر خدایاری تصریح کرد: خانواده خدایاری شریف و آبرومند هستند و نتیجه این جریان سازی دروغ تنها بازی با آبروی این خانواده بود که این جریان سازی در آستانه انتخابات توسط برخی از نمایندگان به خاطر جمع‌آوری رای در انتخابات آتی است.

روح افزا با گلایه از اظهارات دروغ برخی از رسانه‌ها و دامن زدن نمایندگان به آنها در ماجرای دروغ دختر آبی همچنین گفت: لازم است قوه قضاییه با قوت و با جدیت با نمایندگان و رسانه‌های متخلف برخورد کند؛ چراکه نمایندگان مجلسی که باید قانون وضع کنند خودشان قانون شکنی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: وقتی فردی نماینده مجلس می‌شود باید در حمایت از مردم حرکت کند اما شاهد هستیم برخی نمایندگان مجلس در ماجرای دروغ دختر آبی علیه مردم و کشور اقدام کردند؛ وقتی مردم درگیر عزاداری و رسیدن به معراج اندیشه هستند این افراد با جوسازی به نام دروغ دختر آبی، مطامع سیاسی خود را پیگیری می‌کنند.

معاون سابق شورای فرهنگی - اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه روزانه تعدادی در کشور خودکشی می‌کنند تصریح کرد: سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا این نمایندگات برای همه دخترانی که خودکشی کرده‌اند اهمیتی قائل نشدند اما یکباره خودکشی یک دختر برای آنها مهم می‌شود.


نماینده‌ای که مردم را به اغتشاش دعوت می‌کند باید محاکمه شود

این کارشناس حوزه زنان در کشور با تاکید بر اینکه مردم همه این دروغ‌ها را مشاهده و درک می‌کنند تصریح کرد: قطعاً این نمایندگان با دروغ پردازی نمی‌توانند برای انتخابات آتی خود رای جمع کنند؛ به بهانه ورود زنان به ورزشگاه خودکشی یک دختر را بهانه کرده و با آبروی یک خانواده بازی می‌کنند.

روح افزا ضمن بیان اینکه درخواست ورود زنان به ورزشگاه اولین بار توسط شادی صدر مطرح شده است تاکید کرد: این خانم کسی است که بارها تخلفات گسترده‌ای داشته و از کشور رانده شده و زنان را برای ورود غیرقانونی به ورزشگاه‌ها تحریک می‌کند.

وی در ادامه افزود: وقتی نماینده مجلس بدون داشتن بینش و تحلیل و حتی بررسی صحت و سقم اخبار علیه کشور اظهار نظر کرده و مردم را به اغتشاش دعوت می‌کند، باید به حال این فرد تاسف خورد؛ از برخی نمایندگان که سابقه خانوادگی درخشانی دارند انتظار بیشتری در اظهارنظرهایشان می‌رود.



بازیگری که سال‌ها بازیچه دست دیگران بوده حق توهین به مقدسات را ندارد

مدیر رصد و آمار شورای فرهنگی و اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن انتقاد از اظهارات غلط و توهین آمیز برخی سلبریتی‌ها عنوان کرد: در شان مردم فرهیخته و شهید داده و مسلمان نیست که فوتبالیست و سلبریتی آلت دست شبکه های مبتذل ماهواره ای برایشان تصمیم بگیرند؛ آن بازیگری که سال‌ها خود را آلت دست دیگران کرده حق توهین به مقدسات مردم را ندارد.

این کارشناس حوزه زنان در ادامه افزود: این بازیگران پوشش و فرهنگ مردم را به ابتذال کشیده‌اند پس بهتر است درباره دین صحبت نکنند؛ اگر نماینده مجلس برای گرفتن رای این اظهارات را دارند، بازیگران و فوتبالیست‌ها تنها به خاطر دیده شدن با آبروی مردم بازی می‌کنند.

روح افزا ضمن برشمردن برخی از رفتارهای دوگانه اصلاح طلبان یادآوری کرد: چرا هیچ‌یک از نمایندگان در باره خودکشی دختر اصفهانی و پخش آن در فضای مجازی و یا قتل میترا استاد توسط نجفی اظهار نظر نکرده و حتی یک توئیت هم نزدند.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر قوه قضائیه برخورد قاطعی با این نمایندگان نداشته باشد، با نزدیک شدن به انتخابات، مسائل مهم‌تری قربانی سیاست‌های این نمایندگان برای رای آوری مجدد در مجلس می‌شوند.


چرا نمایندگان از حقوق میترا استاد که توسط شوهر اصلاح‌طلب خود به قتل رسید دفاع نکردند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
, برای رسیدن به مطامع سیاسی خود، با آبروی خانواده خدایاری بازی کردند, برای رسیدن به مطامع سیاسی خود، با آبروی خانواده خدایاری بازی کردند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, نماینده‌ای که مردم را به اغتشاش دعوت می‌کند باید محاکمه شود, نماینده‌ای که مردم را به اغتشاش دعوت می‌کند باید محاکمه شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بازیگری که سال‌ها بازیچه دست دیگران بوده حق توهین به مقدسات را ندارد, بازیگری که سال‌ها بازیچه دست دیگران بوده حق توهین به مقدسات را ندارد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, چرا نمایندگان از حقوق میترا استاد که توسط شوهر اصلاح‌طلب خود به قتل رسید دفاع نکردند, چرا نمایندگان از حقوق میترا استاد که توسط شوهر اصلاح‌طلب خود به قتل رسید دفاع نکردند,

معاون سابق شورای فرهنگی - اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین گفت: آیا میترا استاد یک زن نبود که توسط شوهر اصلاح طلب خود کشته شد؛ چرا با جای دفاع از حقوق میترا استاد که یک زن بود به او تهمت ناروا زدند و او را مهدور الدم خواندند؟

روح افزا با بیان اینکه حقوق هزاران زن دیگر فدای  سیاست‌های جناحی و جریانی اصلاح طلبان شده عنوان کرد: چرا این نمایندگان در برابر ازدواج سفید که از طرح‌هایی است که برخی جریانات به صورت مخفیانه در کشور پیاده می‌کنند سکوت کرده‌اند؛ طرحی که حقوق و شخصیت هزاران دختر بی‌گناه را بر باد می‌دهد.

وی ضمن تاکید بر اینکه حضور بانوان در ورزشگاه تا جایی که زیرساخت‌های ورود بانوان فراهم نشود توهین به شخصیت زنان است خاطرنشان کرد: شخصیت زن فرهیخته و نجیب ایرانی را به پایین ترین سطح کشانده‌اند و با استفاده ابزاری از زنان و طرح مسائل دروغین به عنوان حقوق زن می‌خواهتد برای انتخابات آتی رای جمع کنند.


به جای دروغ‌پردازی‌ها درباره شغل همسران و حقوق خود شفاف‌سازی کنند

مدیر رصد و آمار شورای فرهنگی و اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه تاکید کرد: محال است مردم ما دوباره به دروغ ها و فتنه‌های سیاسی و فرهنگی رای بدهند؛ برخی از این خانمهای نماینده که در این ماجرا آتش بیار معرکه شدند بهتر است برای مردم شفاف سازی کنند که شغل همسرانشان چیست و چه منافعی از قبل این دروغ‌پردازی‌ها می‌برند؛ آیا نمایندگان برای این شانتاژکردنها حقوق دریافت می‌کنند؟

روح افزا همچنین تصریح کرد: نمایندگان مجلسی که مخالف شفافیت هستند یک‌باره ژست مدافعانه از حقوق زن را گرفته و یک دختر و خانواده‌اش را قربانی امیال شخصی و حزبی خود می‌کنند؛ این نمایندگان از هزینه بیت المال استفاده کرده اما به روحانیون‌ ما در پای منبرها توهین کرده و برای آنها از لفظ عربده کشی استفاده می‌کنند.


وی ضمن انتقاد از واکنش نمایندگان و دولت به منتقدان خود تصریح کرد: امروز اگر مخالف سیاست‌های جریان حاکم بر کشور سخنی گفته شود سریعا علیه منتقدان پرونده‌سازی کرده و آنها را به دادگاه‌ها می‌کشانند.
معاون شورای فرهنگی - اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه منتقدان را خفه می‌کنند تا حقایق به گوش مردم نرسد تصریح کرد: مردم ما آگاه تر از آن هستند که دروغ ها را باور کنند در ایام اسارت حضرت زینب(س) هستیم اما زنان ما به آزادگی ایشان اقتدا و افتخار می‌کنند.

روح افزا در ادامه افزود: بانوان جامعه ما به حضرت زهرا (س) اقتدا کرده و تا قیام مهدی (عج) پشت سر ارزش‌های والا هستند. پیام همه زنان عفیف به این نمایندگان این است که از این بازی‌های سیاسی دست برداشته و حقوق اصلی زنان را بازیچه‌ای برای منافع انتخاباتی اتی خود نکنند.

وی همچنین تاکید کرد: این افراد نه تنها در دنیا به هدف خود نمی‌رسند بلکه ذخیره بدی برای آخرت خود می‌فرستند؛ حضرت زهرا و حضرت زینب سلام الله علیها شاهد و ناظر بر رفتار این نمایندگان هستند.

معاون سابق شورای فرهنگی - اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تاکید بر لزوم برخورد قاطع قوه قضائیه با این افراد عنوان کرد: کسانی که بارها دروغگویی‌شان ثابت شده و با تخریب جو و تشویش اذهان عمومی سعی در به انحراف کشاندن افکار عمومی دارند باید محاکمه شوند.

این کارشناس حوزه زنان در ادمه تاکید کرد: رئیس مجلس نباید نسبت به اظهارات هنجارشکنانه و دروغ پردازی‌های نمایندگان بی تفاوت باشد و باید به آنها تذکرات جدی بدهد تا بیش از این اعتماد مردم به مجلس خدشه دار نشود.


پرداختن به دروغ دختر آبی برای به حاشیه رفتن طرح شفافیت در مجلس بود

روح افزا همچنین تصریح کرد: آنچه که از رفتار این نمایندگان بر می‌آید این است که طرح مساله دروغ دختر آبی برای به حاشیه راندن مسائل مهم نظیر شفافیت آرا در مجلس، معیشت مردم و مشکلات حوزه زنان مانند بیکاری، مرخصی زایمان، گرانی، طلاق، قانون تسهیل ازدواج و مرخصی زایمان و ... است و این افراد سعی در جلب توجه همگانی برای جمع اوری رای نردم در انتخابات آتی به هر قیمتی هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازی با آبروی مردم و تشویش اذهان عمومی برنامه دیگری است برای اینکه این نمایندگان خود را مدافع حقوق مردم جلوه دهند، در حالیکه اگر حامی حقوق مردم هستند، طرح شفاف سازی آرا و یا شفاف سازی حقوق و اموال مسئولین و یا چرا قانون تسهیل ازدواج با داشتن حدود 20میلیون جوان در انتظار ازدواج تا سن 29 سال و یا بحران مسکن و... کاری صورت نمی گیرد.

معاون سابق شورای فرهنگی - اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن درخواست از قوه قضائیه برای  برخورد قطعی با چنین افرادی بیان داشت: به جای زندانی کردن حسن عباسی که به دنبال هیچ منفعت شخصی نیست و همچنین حسین قدیانی که برای حق خواهی و حمایت از عزاداران حسینی به دادگاه می‌رود، مرجع قضایی بهتر است با کسی که مردم را به اغتشاش دعوت میکند برخورد کند.

,
,
,
,
,
,
,
, به جای دروغ‌پردازی‌ها درباره شغل همسران و حقوق خود شفاف‌سازی کنند, به جای دروغ‌پردازی‌ها درباره شغل همسران و حقوق خود شفاف‌سازی کنند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, پرداختن به دروغ دختر آبی برای به حاشیه رفتن طرح شفافیت در مجلس بود, پرداختن به دروغ دختر آبی برای به حاشیه رفتن طرح شفافیت در مجلس بود,
,
,
,
,
,
,

روح افزا در پایان تصریح کرد: وقتی جوانان پاک ما با خونشان در مرزهای کشور از امنیت کشور دفاع می کنند و یا مدافعان حرم با حمایت از حریم حرم زینبی ایستاده اند؛ چرا باید این نمایندگان و سلبریتی ها و بعضی های دیگر که پول کمک به زلزله‌زدگان را از مردم گرفتند و معلوم نیست چه شده و هر روز لطمه‌ای به فضای امنیت روانی و اقتصادی کشور می‌زنند آزادانه هر کاری می‌خواهند انجام دهند؟

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه