اخبار داغ

نماینده سابق استان قزوین در مجلس:

"خبرآنلاین" با حمایت نزدیکان دولت به دروغ‌پردازی مشغول است/ "دختر آبی" سناریویی برای تضعیف عملکرد آقای رئیسی بود/ نمایندگانی چون مطهری و سلحشوری آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

"خبرآنلاین" با حمایت نزدیکان دولت به دروغ‌پردازی مشغول است/ "دختر آبی" سناریویی برای تضعیف عملکرد آقای رئیسی بود/ نمایندگانی چون مطهری و سلحشوری آب به آسیاب دشمن می‌ریزند
نماینده سابق قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: دروغ دختر آبی پرونده‌ای در راستای از بین بردن اثرات فعالیت و عملکرد خوب آقای رئیسی در قوه قضائیه و ایجاد ناامیدی نسبت به این قوه بود و درواقع سناریویی از پیش تنظیم شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفت‌وگو با  صبح قزوین، درباره ماجرای دختر آبی اظهار کرد: تمام افرادی که دنبال مسائلی هستند که نقطه ضعفی برای نظام ایجاد کنند سعی در اجرای یک شعبه از فکر و اندیشه غرب زدگی خود هستند که سند 2030نمونه‌ای از آن است و در آن در ظاهر با آن مخالفند، اما در عمل دو جست‌وجوی عملیاتی کردن فکر و اندیشه خود هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی درباره پرونده "دختر آبی" که این روزها به سوژه داغ سطوح مختلف جامعه تبدیل شده است، ابراز کرد: قوه قضائیه و آقای رئیسی موفقیت‌هایی را به دست آورده، از این رو افرادی هستند که به دنبال نقطه ضعفی برای این قوه هستند تا ادعا کنند که حتی در زمان ریاست رئیسی نیز اتفاقاتی از قبیل دختر آبی رخ می‌دهد.

,

نماینده سابق قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: درواقع این اقدام برای از بین بردن اثرات خوب فعالیت‌های آقای رئیسی و از بین بردن امید ایجاد شده در مردم است و با دقت در آن می‌توان دریافت که پخش خبر این خودسوزی سناریویی تنظیم شده بوده است.

,

وی بیان کرد: خانم خدایاری برای گرفتن تلفن همراه خود مراجعه کرده بود و نه دریافت حکم و بررسی وضعیت خود، همچنین در آن موقعیت بنزین از کجا تهیه شده و چرا کسی موفق به خاموش کردن وی نشده؟ بنابراین مشخص است که این موضوع سناریویی تعیین شده درراستای جوسازی عظیم رسانه‌ای علیه قوه قضائیه و از بین بردن ثمره خوب این واحد و امید مردم بوده است.

,

خبر آنلاین احساس قدرت کرده و هراسی از تنبیه‌شدن ندارد

, خبر آنلاین احساس قدرت کرده و هراسی از تنبیه‌شدن ندارد,

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: برای بهتر عمل کردن از افراد تاثیرگذاری همچون مطهری و هنرمندان استفاده می‌شود که البته بیشتر هنرنمایی آن‌ها برای غرب زده‌هاست، در همین زمان در یک شهر تعداد زیادی از زنان در صف آب می‌ایستند اما حتی یک نفر از این هنرمندان و افراد به این نپرداختند که چرا زنان ایران باید در صف آب باشند اما برای خودسوزی این چنین فریادشان بلند می‌شود.

,

وی با بیان اینکه نمایندگانی چون مطهری و سلحشوری آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، اذعان کرد: به فضل الهی تیر این افراد به سنگ خورد و نتوانستند به خواسته خود که تضعیف قوه قصائیه و عملکرد آقای رئیسی بود، دست پیدا کنند.

,

حسینی با اشاره به نوع برخورد هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: نظارت بر رفتار نمایندگان در حد نصیحت است و آنان اقدام خاصی انجام نمی‌دهند و برخورد قانونی در حیطه اختیارات آنان نیست، ولی می‌توانند برای برخورد افراد را به قوه قضائیه ارجاع دهند.

,

وی ادامه داد: از آنجایی که آقای لاریجانی در رأس امور قرار دارد هیئت نظارت افراد را برای برخورد و بررسی بیشتر به قوه قضائیه ارجاع نمی‌دهند، البته قوه قضائیه می‌تواند با در دست داشتن مدارک برخورد لازم را داشته باشد که مجلس در این همیاری نمی‌کند.

,

نماینده سابق مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ابراز کرد: در برخورد با مطبوعات هیئت منصفه وجود دارد دو نماینده از مجلس و مطبوعات در آن حضور دارند، اما از آنجایی که خبر آنلاین وابسته به نزدیکان دولت است و علی لاریجانی حامی آنهاست، احساس قدرت می‌کند و می‌دانند که با آن برخورد نمی‌شود از این رو چالش ایجاد کرده و همین موضوع خوراک خوبی برای دشمنان فراهم می‌کند.

,

وی در پایان گفت: خنثی سازی چالش‌هایی که ایجاد می‌شود ماه‌ها طول می‌کشد و ما این موضوع را در قضیه حضور زائران عراقی در شهر مشهد شاهد بودیم که یکی از رسانه‌های تفرقه افکن همین خبر آنلاین بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه