اخبار داغ

گلایه‌های خانواده‌های قزوینی همزمان با آغاز مدارس؛

شهریه مدارس سلیقه‌ای تعیین می‌شود/ بی توجهی به مسائل دینی و اعتقادی در مدارس

شهریه مدارس سلیقه‌ای تعیین می‌شود/ بی توجهی به مسائل دینی و اعتقادی در مدارس
یکی از مهمترین مشکلات در میان دانش آموزان بحث اعتقادی است که اول از همه مدیران و معلمان باید الگوی خوبی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، میز خدمت این هفته در مسجد النبی با حضور خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و مسئولین برگزار شد تا پاسخگوی مشکلات مردمی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

در حاشیه این جلسه به سراغ افرادی که در این مکان حضور پیدا کرده بودند رفتیم تا از مشکلاتی که در حیطه آموزش و پرورش دارند، سوال کنیم.

,

قدسی فیاضی که برای در میان گذاشتن دغدغه‌هایش با مدیرکل به میز خدمت مراجعه کرده بود در گفت‌وگو با شاخص، اظهار کرد: دانش آموزان امروز با گذشته هیچ تفاوتی ندارند بلکه دغدغه مسئولین در رسیدگی به دانش آموزان کم شده و اگر همانند اوایل انقلاب توجه صورت گیرد، مشکلات کاهش می‌یابد.

,

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات در میان دانش آموزان بحث اعتقادی است که اول از همه مدیران و معلمان باید الگوی خوبی باشند.

,

فیاضی ادامه داد: در گذشته پوشش یکی از امتیازات دانش آموزان بود اما اکنون حتی مدیران با ظاهر و حجابی نامناسب در مدرسه حضور پیدا می‌کنند.

,

 

,

این دبیر بازنشسته بیان کرد: مدیران و معلمانی که الگوی غلطی برای دانش آموزان هستند نمی‌توانند تربیت صحیحی در برابر آینده سازان جامعه داشته باشند.

,

در ادامه به گفت‌وگو با فردی که از سلیقه‌ای شهریه گرفتن مدارس اعتراض داشت پرداختیم.

,

محلقا بیرامی اظهار کرد: مدارس در دریافت شهریه‌ها سلیقه‌ای عمل می‌کنند؛ بعضی از مدارس ۱۸۰ الی ۲۰۰ هزار تومان و مدرسه‌ای که فرزندم را ثبت نام کردم ۵۰۰ هزار تومان شهریه تقاضا می‌کند.

,

وی افزود: زمانی که از هزینه‌های مدارس هیئت امنایی شاکی می‌شویم به ما می‌گویند به مدارس دولتی بروید اما اکنون هیچ مدرسه دولتی دیگر وجود ندارد.

,

 

,

در آخر این جلسه با نگاهی به جمع، خانمی که همراه با فرزند کوچک در صف حاضران نشسته بود توجهم را جلب کرد و به سراغ او رفتم.

,

فاطمه رخ‌فیروز اظهار کرد: تغییر رنگ و مدل هر ساله لباس دانش آموزان هزینه بر است.

,

وی بیان کرد: با هزینه‌ها و شهریه‌های بیش از حد مدارس، خانواده‌هایی که فرزند دارند، نمی‌توانند فرزندانشان را به مدرسه بفرستند.

,

وی تاکید کرد: جشن‌هایی همانند جشن خودکار، جشن جدول ضرب و حروف الفبا که برای کودکان گرفته می‌شود همراه با اجرای آهنگ و رقص کودکان است که در بحث اعتقادی جامعه و تربیت نسل جدید مشکل ایجاد می‌کند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه