اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

تزریق التهاب برخی نمایندگان افراطی مجلس در ماجرای سحر خدایاری/ دستگاه قضایی برخورد قاطع کند

تزریق التهاب برخی نمایندگان افراطی مجلس در ماجرای سحر خدایاری/ دستگاه قضایی برخورد قاطع کند
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: لازم است هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به ماجرای رفتار افراطی برخی نمایندگان مجلس در ماجرای سحر خدایاری ورود پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "اله یار آذیش"، مدرس دانشگاه های ایلام و کارشناس مسائل سیاسی در خصوص حواشی دختر آبی اظهار کرد: قطعا افراد و رسانه هایی که نسبت به انتشار این خبر کذب و دامن زدن به آن دخیل بودند در مسیر تغذیه رسانه های دشمن قدم نهادند و با این اقدام امنیت و آرامش داخلی کشور را مورد هجمه قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اضافه کرد: متاسفانه رسانه هایی که با نشر اکاذیب و تحلیل های نادرست، فضای عمومی جامعه را دچار تنش کرده و در پازل دشمن فعالیت می کنند باید با ساز و کارهای قانونی جلو فعالیت آنها گرفته شود.

,

آذیش تصریح کرد: انتظار ما این است که قوه قضائیه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جد به این موضوع ورود کنند و نسبت به اقدامات نمایندگانی که با اظهار نظرهای غیرمسئولانه و خارج از چارچوب خود باعث دامن زدن به این موضوع و تهیه خوراک برای رسانه های بیگانه شدند، برخورد قانونی صورت گیرد.

,

این مدرس دانشگاه بیان کرد: نمایندگان تندرو و افراطی مجلس با ورود به این قضیه عملا پالس التهاب و شورش خیابانی را به جامعه تزریق کردند و همچون یک اپوزیسیون خارج نشین پازل ضد امنیتی که بر علیه کشور به راه افتاد را تکمیل کردند از این رو لازم است هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به این مسئله ورود پیدا کند.

,

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه این گرا دادن ها به دشمن در شرایطی است که امروز جمهوری اسلامی در خط مقدم مقابله بادشمنان قرار دارد، افزود: در شرایط کنونی که مجامع بین المللی مخصوصا آمریکا و انگلیس و اسرائیل منتظر سندی برای سوء استفاده کردن بر علیه ایران هستند  نمایندگان و مسئولان کشوری باید تمام هم و غم خود را معطوف به رفع مشکلات و تلاش برای خدمت به مردم نمایند نه با شایعه پراکنی و ملتهب نمودن اوضاع مردم را وارد حاشیه نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه