اخبار داغ

کارشناس مسائل حقوقی:

نشراکاذیب و تشویش اذهان عمومی جرم است/ قوه قضائیه به ماجرای دروغ دختر آبی ورود کند

نشراکاذیب و تشویش اذهان عمومی جرم است/ قوه قضائیه به ماجرای دروغ دختر آبی ورود کند
کارشناس مسائل حقوقی گفت: برخی رسانه‌ها بدون توجه به واقعیت امر و حتی بدون در نظر گرفتن اظهارات و مصاحبه‌های خانواده متوفی، مغرضانه به این موضوع پرداختند که لازم است قوه قضائیه به ماجرای دروغ دختر آبی ورود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی شاهرخی قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به قضیه خودسوزی سحر خدایاری اظهار داشت: اظهارات برخی اشخاص و رسانه‌ها در قضیه مربوط به سحر خدایاری برای معاندین و دشمنان ایران اسلامی خوراک تبلیغاتی درست کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


وی افزود: برخی رسانه‌ها و اشخاص بدون توجه به واقعیت امر و مصالح کشور و حتی بدون در نظر گرفتن اظهارات و مصاحبه‌های خانواده متوفی، مغرضانه به این موضوع پرداختند.

,
,


کارشناس مسائل حقوقی و رئیس سابق کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بدیهی است که نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از ناحیه اشخاص حقیقی و حقوقی جرم محسوب شده و طبق قانون قابل‌تعقیب کیفری است.

,
,


وی توجه به مطالبات جوانان و بانوان و تحقق تدابیر آن در امر ورزش را ضروری برشمرد و تصریح کرد: اگر جرمی ایجاد التهاب در جامعه نماید، چه‌بسا آثار مخرب آن به این آسانی قابل جبران نباشد لذا ورود به این قضیه از وظایف مدعی‌العموم است.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه