اخبار داغ

نماینده مردم تبریز:

«خبرآنلاین» در راستای سیاست دولت برای ایجاد دوگانگی در ماجرای «دختر آبی» حرکت کرد

«خبرآنلاین» در راستای سیاست دولت برای ایجاد دوگانگی در ماجرای «دختر آبی» حرکت کرد
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: سایت «خبرآنلاین» در راستای همین سیاست هایی که به آن گفته شده کار کرده و برخورد با این سایت کمک می کند تا سایر سایت ها و رسانه ها توجه شوند که دیگر مرتکب این اشتباهات نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علیرضابیگی در گفتگو با تبریز بیدار در خصوص حادثه «دختر آبی» و بداخلاقی یک رسانه نزدیک به دولت گفت: ایجاد دوگانگی، سیاستی است که دولت به دنبال آن است و بعد از ناکامی هایی که دولت در حوزه های مختلف بدست آورده، تلاش می کند که فکر و تمرکز مردم را به موضوعاتی غیر از مشکلات اقتصادی منحرف کند و حرف های رئیس جمهور در چهارشنبه گذشته نیز که کارگران و زنان را به دفاع از حقوق خود دعوت می کرد، حکایت از همین موضوع دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ,

جریان خاصی بدنبال برجسته سازی موضوعات جهت انحراف افکار عمومی از مشکلات اقتصادی است

,

وی ادامه داد: این یک جریان است و به تناسب موضوعاتی که پیش می آید، موضوعات را برجسته می کند، قضیه «دختر آبی» و «ورود زنان به ورزشگاه» نیز یکی از موضوعاتی بود که برای ایجاد همان دوگانگی ها و منحرف ساختن ذهن مردم‌ از مشکلات معیشتی، مطرح شد.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبیعتا رسانه هایی هم هستند که این سیاست ها را اجرا می کنند و کاملا معلوم است که از قبل قضاوت های خود را کرده اند و برای اثبات کار خود، دنبال قرینه هستند و برخی شخصیت های سیاسی نیز به تور این ماجراها می افتند و بعد هم تلاش می کنند تا توجیه کنند و به خودشان اجازه نمی دهند که اظهار کنند که اشتباه کرده اند.

,

رئیس دولت در برابر مبارزه دستگاه قضا با فساد، می گوید با بگیر و ببند عدالت محقق نمی شود

,

وی تاکید کرد: واقع این قضیه به ما کمک می کند که مبادا گرفتار این قبیل کارها شویم، بلکه باید مطالبه از دولت را اولویت خود قرار دهیم که با داشتن این همه امکانات به توان داخلی تکیه کرده و به شکوفا شدن اقتصاد و برپایی عدالت تلاش کند و از حاشیه بپرهیزد.

,

بیگی ادامه داد: وقتی رییس دولت می گوید که عدالت با بگیر و ببند تحقق نمی یابد، نوعی تقابل با اقدامات قوه قضائیه است، در حالی که تاکنون کمبود مبارزه با فساد اقتصادی احساس می شد اما اکنون که با مفسدین اقتصادی برخورد می شود و در بین مردم امید ایجاد شده است.

,

وی با بیان اینکه همه این مواضع در راستای منحرف ساختن از اصل موضوع است، گفت: نقش رسانه ها در عدم ایجاد این دوگانگی ها بسیار مهم است. دو گانگی هایی مانند فیلترینگ، شنود، حجاب، ورود به ورزشگاه ها و... از مصادیق آن است. سایت «خبرآنلاین» در راستای همین سیاست هایی که به آن گفته شده کار کرده و برخورد با این سایت کمک می کند تا سایر سایت ها و رسانه ها توجه شوند که دیگر مرتکب این اشتباهات نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه