اخبار داغ

کارشناس مسئول بهداشت محیط کرمانشاه عنوان کرد

انجام بیش از ۱۱۰۰ بازدید از اماکن توزیع مواد غذایی در کرمانشاه

انجام بیش از ۱۱۰۰ بازدید از اماکن توزیع مواد غذایی در کرمانشاه
کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه از انجام بیش از ۱۱۰۰ بازدید از اماکن توزیع مواد غذایی طی ایام محرم در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن خدادادیان در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم ۷۳ بازرس بهداشت محیط‌کار بر ۸۲۶ مسجد، حسینیه و تکیه در سطح شهرستان کرمانشاه نظارت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی با اشاره به نظارت ویژه در ایام محرم افزود: ۱۱۶۴ بازدید از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و نیز اماکن عرضه مواد غذایی به عمل آمد.

,

کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی این مدت یک تن مواد غذایی فاسد صرفا ویژه ایام محرم کشف و معدوم شد که نیمی از آن گوشت و مابقی برنج، روغن و نوشیدنی بوده است.

,

این مسئول گفت: همچنین با توجه به افزایش مصرف ظروف یک بار مصرف بر سطح عمده فروشی های عرضه کننده این محصولات نظارت ویژه اعمال شد.

,

وی عنوان کرد: ۷۲ مورد نمونه برداری آب از تکایا و مساجد به عمل آمده  و در این راستا ۱۵۴۹ مورد کلر سنجی آب انجام شده است.

,

خدادادیان از الزام ۱۰ مسجد به نصب مخزن صابون مایع در سرویس های بهداشتی خبر داد و گفت: ۳۰ مورد اخطار برای مکان های عرضه مواد اولیه ویژه محرم صادر و به مراجع قضایی معرفی شدند و در نهایت ۱۲ مکان پلمب شد.

,

وی با بیان اینکه هیچ مسجد و حسینیه ای طی این مدت پلمب نشده است، افزود: همچنین بر ۴۸ ایستگاه صلواتی برپا شده در سطح شهر، نظارت های بهداشتی به عمل آمد.

,

کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه گفت: گشت‌های مشترک بازرسی شامل تیمی از اجرائیات، دامپزشکی، مرکز بهداشت و تیمی دیگر متشکل از اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی و غذا و دارو تشکیل شده است.

,

خدادادیان خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام به طور ویژه سه تیم بازرسی مخصوص نظارت بر نانوایی ها متشکل از مرکز بهداشت، اتاق اصناف، اتحادیه نانوایی ها، سازمان صمت، غذا و دارو تشکیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه