اخبار داغ

انتقاد شدید ترامپ از انرژی سبز؛

آیا واقعا رنگ پوست ترامپ نارنجی است؟!

آیا واقعا رنگ پوست ترامپ نارنجی است؟!
ترامپ طی یکی دیگر از ادعاهای عجیب و غریب خود درباره انرژی سبز و حفاظت از آب و هوا در اظهارات خود در بالتیمور گفت که لامپ های کم نور با عملکرد خوب، وی را نارنجی نشان می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ ترامپ به خاطر نارنجی شدن خود، لامپ‌های کم نور و سیاست‌های زیست‌محیطی دموکراتیک را توبیخ کرد و زیر سؤال برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به گفته cnn، وی طی یکی دیگر از ادعاهای عجیب و غریب خود درباره انرژی سبز و حفاظت از آب و هوا در اظهارات خود در بالتیمور گفت که لامپ های کم نور با عملکرد خوب، وی را نارنجی نشان می‌دهند.

, cnn,

ترامپ طی سخنرانی، این لامپ ها را بارها گران تر از لامپ های رشته ای قدیمی توصیف کرد و گفت این لامپ ها کم نور بوده اما دارای عملکرد خوبی هستند."

,

وی با بیان اینکه: "مشکل این لامپ هایی که مجبور به استفاده از آنها هستیم، این است که همیشه مرا نارنجی نشان می دهند." موجب خنده مستمعین شد.

,

ترامپ این لامپ ها را به عنوان نماد انتقاد از محدودیت های انرژی و زیست محیطی مورد هدف قرار داده است.

,

دولت ترامپ از اوایل ماه جاری مقررات مربوط به بهره وری انرژی برای چندین نوع رایج از این لامپ ها را لغو کرده است. منتقدان بر این باورند که این آخرین حمله ترامپ به تلاش ها برای مبارزه در جهت تغییرات آب و هوایی و استفاده از انرژی است.

,

وی همچنین توافق آب و هوایی پاریس که در اوایل ریاست جمهوری خود از آن خارج شد را توبیخ نمود.

,

او با اشاره با این توافق گفت: "آنها قصد دارند ثروت ما را از بین ببرند. آنها می گویند که قادر به انجام تجارت خاصی نیستند. ما نمی توانیم نفت و گاز بگیریم. نمی توانیم هیچ کاری انجام دهیم. این یکی از مسخره ترین توافق ها است."

,

ترامپ افزود: "این توافق هیچ اقدامی برای بهبود محیط زیست ما انجام نمی دهد، بلکه به جای آن آمریکا را به خاطر آلاینده های خارجی مجازات می کند."

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه