اخبار داغ

شفافیت؛ نقطه ضعف بسیاری از نمایندگان مجلس

شفافیت؛ نقطه ضعف بسیاری از نمایندگان مجلس
وای بر سر مجلسی که برخی از نمایندگانش مخالف شفافیت آرای خود هستند، وای بر سر نمایندگانی که به جای تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان به دنبال شفافیت در خصوص پاکت‌های حجت الاسلام پناهیان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ در خصوص اظهارنظرهای عجولانه و از روی عصبانیت برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان چند نکته را  لازم می بینم و ابتدا باید گفت که جناب پناهیان چه موضوعی را بیان کردند که اینطور باعث سوزش برخی از نمایندگان مجلس شده است!؟.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حجت السلام پناهیان در صحبت های چند روز گذشته خود از لزوم شفافیت آرای نمایندگان حرف زدند اما در واقع بیان این مطالبه چه مشکلی دارد؟ نمایندگان عصبانی مجلس باید جواب دهند به چه دلیل اینگ.نه پریشان خاطر شده اند؟ مگر چه گُلی برسر این مردم زده اند که باز مردم را نامحرم می پندارند؟ هرچند اینها همه به نوعی از سوالات عموم مردم است.

,

این اصلا قابل قبول نیست در حالی که 170 نماینده مجلس نامه شفافیت آرای نمایندگان را امضا می کننداما فقط 60 نفر به آن رای دادند، که باید گفت  این 110 نماینده از چه چیزی می ترسند که نامه را امضا می کنند اما در واقع به آن رای نمی دهند؟ این 110 نفر از ... کمتر هستند که حتی برای امضای خود هم احترام قائل نمی شوند؟!

,

از هر طرحی هراسانید که اینگونه برآشفته اید و  به حجت الاسلام پناهیان حمله ور شده اید؟ وای بر مجلسی که 110 نماینده بی عرضه دارد، البته مجلسی که رئیس کمیسیون شفافیت آن خود با شفافیت آرای نمایندگان مخالف است بیشتر از این انتظار نمی رود و مردم باید به خوبی این افراد را بشناسند.

,

حجت الاسلام پناهیان از شفافیت آرای نمایندگان سخن گفتند تا شاهد آن نباشیم که نماینده ای که برای تصویب یک طرح یقه اش را جِر می دهد بعد از ناکارآمدی آن طرح و رساندن زیان به ملت و کشور نگوید من به این طرح رای نداده ام.

,

وای بر سر مجلسی که برخی از نمایندگانش مخالف شفافیت آرای خود هستند! وای بر سر نمایندگانی که به جای تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان به دنبال شفافیت در خصوص پاکت های حجت الاسلام پناهیان است! 

,

هرچند یکی از نمایندگان در واکنش به صحبت های استاد پناهیان به ایشان انگ پاکتی بودن زد اولا حجت السلام پناهیان یک ریال برای منبرهاش دریافت نمی کند دوما شما اثبات کنید و آبرویشان راببرید و سوما اگه سند داشتید تا الان یقه جر می دادید.

,

ان شاءالله در انتخابات پیش رو فارغ از جناح بازی و چپ و راست، افرادی را انتخاب کنیم که نماینده مردم باشند نه جناح و حزب و باند.

,

سیدصادق بامزد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه