اخبار داغ

مدیرکل حج وزیارت لرستان:

۹۳۰۰ لرستانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند

۹۳۰۰ لرستانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند
مدیرکل حج وزیارت لرستان گفت: ۹ هزار و ۳۰۰ لرستانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه «سماح» نام‌نویسی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: 40 دفتر و شرکت زیارتی برای نام‌نویسی‌متقاضیان حضور در اربعین حسینی در سراسر لرستان فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با تاکید بر داشتن پاسپورتی که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد، افزود: نام‌نویسی متقاضیان حتما باید از طریق سامانه سماح انجام شود و زائران می‌توانند با تلفن همراه و رایانه خانگی وارد این سامانه به نشانی اینترنتی http://www.samah.haj.ir شده و اقدام به نام‌نویسی و دریافت کارت شناسایی‌کنند.

, http://www.samah.haj.ir,

مدیرکل حج وزیارت لرستان با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه سماح رایگان است عنوان کرد: هزینه هایی که دریافت می شود صرفاً جهت خدمات درمانی و بیمه ای زائران است که مجموعاً 22 تومان می شود و چنانچه زائران جهت ثبت نام به دفاتر زیارتی مراجعه کنند مبلغ سه هزار تومان به عنوان حق‌الزحمه بابت ثبت نام و ارائه رسید چاپی بر هزینه خدمات درمانی و بیمه ای اضافه و در مجموع مبلغ 25 هزار تومان اخذ خواهد شد.

وی تصریح کرد: دریافت هرگونه وجهی به صورت نقدی و بیشتر از هزینه مصوب غیرقانونی است و شکایت آنها قابل پیگیری می باشد؛ دانشجویانی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین دارند و می خواهند گذرنامه بگیرند، باید ابتدا در سامانهevazifeh.police.ir ثبت نام کنند که پس از آن ناجا با استعلام از دانشگاه محل تحصیل دانشجو کد سخا را برای دانشجو ارسال می‌کند.

,
,
, evazifeh.police.ir,

خسروی گفت: دانشجویان پس از دریافت کد سخا می‌توانند به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کرده و درخواست صدور گذرنامه را ثبت کنند که پس از آن ظرف دو یا سه روز گذرنامه صادر خواهد شد؛ دانشجویان بعد از دریافت گذرنامه می‌توانند به سایت سماح مراجعه کرده و پس از ثبت نام مجوز خروج از کشور را دریافت کنند؛ تقاضا می شود زائران اربعین برنامه ریزی داشته باشند و در زمان ازدحام مسافرت نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه