اخبار داغ

در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد؛

انتقاد پروانه معصومی از اظهار نظر نسنجیده سلبریتی‌ها در ماجرای دختر آبی

انتقاد پروانه معصومی از اظهار نظر نسنجیده سلبریتی‌ها در ماجرای دختر آبی
بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: اظهارنظر نسنجیده سلبریتی‌ها در فضای مجازی باعث ارائه اطلاعات غلط به مخاطبین و جامعه هدف می شود و بخشی از کشور را دچار مشکلاتی می کند و باید با این مسائل برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ در طی چند روز گذشته خبرخودسوزی دختری به نام سحر خدایاری در خروجی و تیتر اول خبری رسانه‌ها شنیده شد، دختری که یکی از دلایل خودکشی آن مرحومه به گفته پدر او مشکلات روحی و روانی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این موضوع بهانه ای برای موج سواری رسانه های بیگانه در راس آنها بی بی سی فارسی و بسیاری از رسانه‌های داخلی و حتی سیاسیون و نماینده های مجلس شد، افرادی که بدون آگاهی از حقیقت خودکشی این فرد را به دورغ به نرفتن او به ورزشگاه اعلام کردند و هر یک به نوبه خود و در جایگاه خود سبب تشویش اذهان عمومی شدند.

,

در این ماجرا برخی از سلبریتی‌ها که همیشه به دنبال مشهور شدن و دیده شدن هستند به شایعات دامن زده و به نوبه خود بر طبل شایعات کوبیدند و بسیاری از کسانی که دنبال رو آنها بودند اذهان آنها را مشوش و تبدیل به عاملی برای موضوع گیری در برابر نظام کردند.

,

اظهارات خلاف واقع و بدون حقیقت بسیاری از سلبریتی ها سبب شد که بسیاری از فعالان رسانه ای و حتی رسانه‌های خبری در سراسر کشور به دنبال حقیقت باشند.

,

در همین خصوص پروانه معصومی از بازیگران سینما و تلوزیون در گفت و گو با صبح زاگرس در رابطه با اظهارات سلبریتی‌ها در خصوص پرونده سحر خدایاری ( دختر آبی )گفت: در هر موضوعی اگر اظهارنظری بدون آگاهی و دانش توسط هر فردی از جمله سلبریتی ها انجام شود درست نبوده و اشتباه است.

, صبح زاگرس,

وی افزود: اظهارنظر نسنجیده سلبریتی ها در فضای مجازی باعث ارائه اطلاعات غلط به مخاطبین و جامعه هدف می شود و بخشی از کشور را دچار مشکلاتی می کند و باید با این مسائل برخورد شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه