اخبار داغ

کارگردان و مستندساز مازندرانی:

بعضی‌ها برای دیده شدن هرکاری می‌کنند/ هنرمند واقعی دنبال حاشیه‌سازی نیست

بعضی‌ها برای دیده شدن هرکاری می‌کنند/ هنرمند واقعی دنبال حاشیه‌سازی نیست
کارگردان و مستندساز مازندرانی با اشاره به اینکه هنرمند واقعی به‌دنبال حاشیه سازی نیست، گفت: بعضی از هنرمندان در موضوع سحر خدایاری اخلاق و انصاف را رعایت نکردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا بسطامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، درباره حواشی به‌وجود آمده پیرامون خودکشی یک دختر، اظهار کرد: با ورود شبکه‌های اجتماعی فرهنگ خانواده‌های ما تغییر کرده است.
 
وی با بیان اینکه در فرهنگ ما دروغ و شایعه پراکنی مزموم است، افزود: نباید مسائل شخصی مردم را در شبکه‌های اجتماعی پخش کرد چون این کار باعث فشار روحی و روانی به خانواده می‌شود.
 
این کارگردان و مستندساز مازندرانی درباره اظهار نظر بعضی از سینماگران در این باره، گفت: بعضی‌ها به‌دلیل اینکه چند سال است مورد توجه هیچ کارگردانی قرار نگرفتند می‌خواهند اظهار وجود کنند و بگویند که ما هم هستیم.
 
بسطامی تصریح کرد: هنرمندان ما که تمام اعتبار خود را از صدا و سیما و سینمای ما دارند و در جامعه مورد توجه هستند نباید بدون کسب اطلاعات کافی اقدام به بیان مطالبی کنند که فضای روانی جامعه را ملتهب می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر صرف اظهار نظر باشد می‌توان به شکل‌های مختلف آن را بیان کرد و فیلم و سینما برای نشان دادن همه این ایده‌ها و نظرها جای مناسبی است به شرطی که اخلاق و انصاف در آن رعایت شود یعنی در هیچ کاری بدون رعایت اخلاق و انصاف موفق نخواهیم بود.
 
بسطامی تاکید کرد: بعضی از هنرمندان ما در موضوع سحر خدایاری اخلاق و انصاف را رعایت نکردند و در آینده برای بیان چنین مطالبی تامل بیشتری داشته باشند.
 
وی با اشاره به اینکه هنرمند واقعی به‌دنبال حاشیه سازی نیست، گفت: هنرمند واقعی سعی در بیان نظرات خود در قالب هنر دارد نه ابراز وجود در شبکه اجتماعی با گنده‌گویی و دروغگویی.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه