اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با صبح زاگرس:

اظهارات مطهری و سلحشوری خلاف امنیت ملی بود/قوه قضائیه برخورد قاطعی باید داشته باشد

اظهارات مطهری و سلحشوری خلاف امنیت ملی بود/قوه قضائیه برخورد قاطعی باید داشته باشد
زراعت کیش گفت: اقدام آقای مطهری و خانم سلحشوری خلاف مصالح ملی بوده و وقتی نمایندگان مجلس واکنشی چه در فضای واقعی یا مجازی علیه امنیت ملی داشته باشند قطعا باید هیات نظارت بر نمایندگان وارد عمل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس؛ در مورد اظهار نظر بعضی از شخصیت ها ازجمله نمایندگان مجلس وسلبریتی ها در ماجرای خود سوزی سحر خدا یاری معروف به دختر آبی گفت: در این ماجرا عده ای کاسبی کردند، رسانه های معاند فارسی زبان و بعضی از افراد سیاسی داخلی سعی کردند استفاده ای نامشروع از این ماجرا داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

یعقوب زراعت کیش بیان کرد: قطعا افرادی که به نوعی با بی بصیرتی در موارد اینچنینی  با دشمن همراهی می کنندباید جوابگوی اقدامات خود باشند.

,

وی افزود:  اقدام آقای مطهری و خانم سلحشوری خلاف مصالح ملی بوده و وقتی نمایندگان مجلس واکنشی چه در فضای واقعی یا مجازی علیه امنیت ملی داشته باشند قطعا باید هیات نظارت بر نمایندگان وارد عمل شود.

,

زراعت کیش ادامه داد: وقتی واکنش علیه امنیت ملی این چنین واضح باشد بین نمایندگان و افراد عادی تفاوتی نیست و لازم است قوه قضائیه نیز برخورد لازم و قاطع را داشته باشد به خصوص این که اظهارات این افراد کذب باشد و به نوعی در زمین دشمن بازی کرده باشند.

,

وی در پایان تاکید کرد: به غیر از نمایندگان باید با رسانه های خاطی و سلبریتی هایی که با اخبار کذب به دنبال کاسبی برای ازدیاد فالوور در فضای مجازی هستند نیز باید برخورد قضایی لازم صورت بپذیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه