اخبار داغ

فرماندار اشکذر:

خواسته اهالی مجومرد داشتن شهرداری است/ تصمیم گیری با تهران است

خواسته اهالی مجومرد داشتن شهرداری است/ تصمیم گیری با تهران است
فرماندار اشکذر اذعان داشت: گفت: خواسته مردم مجومرد داشتن شهرداری است که برای پیگیری خواسته خود عده ای از مردم مجومرد در مقابل استانداری یزد اعتصاب کرده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی هادی نسب در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص علت اعتراض مردم مجومرد گفت: خواسته مردم مجومرد داشتن شهرداری است که برای پیگیری خواسته خود عده ای از مردم مجومرد در مقابل استانداری یزد اعتصاب کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اظهار داشت: اختلاف بین مردم مجومرد با اشکذر از قدیم وجود داشته و سابقه نزدیک به 50 ساله دارد که پس ازاین که به شهرستان تبدیل شدند این موضوع تلطیف شده بود؛ اما به گفته اهالی مجومرد پس از تغییر اسم شهرستان از صدوق به اشکذر در مقابل قول هایی به مردم مجومرد نیز داده شده است که ایجاد شهرداری مستقل برای مجومرد یکی از این قول ها بوده است که البته هیچ سندی مبنی بر این گفته پیدا نکرده ایم.

,

فرماندار اشکذر اذعان داشت: نزدیک به پنج سال است که موضوع شهرداری مجومرد پیگیری می شود اما تاکنون به نتیجه نرسیده است که اکنون معترضین مجومردی می گویند یا شهرداری به مجومرد داده شود و یا این که نام شهرستان به صدوق برگردد که تصمیم‌گیری در مورد هر دو این خواسته ها در حوزه استان یزد نیست و باید در تهران در مورد آن تصمیم گیری شود.

,

هادی‌نسب اظهار داشت: کل جمعیت شهر اشکذر 20 هزار نفر است که 11 هزار نفر در اشکذر و 7 هزار نفر در مجومرد و 2 هزار نفر نیز در فیروزآباد زندگی می کنند که کلیه خدمات شهرداری توسط شهرداری اشکذر انجام می شود.

,

انتهابی پیام/ق

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه