اخبار داغ

اهدای ۸۰۰ واحد خونی توسط میاندوآبی‌ها در دهه محرم

اهدای ۸۰۰ واحد خونی توسط میاندوآبی‌ها در دهه محرم
رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب از اهدای ۸۰۰ واحد خون توسط مردم این شهر در ایام محرم به نیازمندان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به استقبال خوب و کم نظیر مردم میاندوآب از اهدای خون در مناسبت های خاص، اظهار کرد: در همین راستا در ایام دهه نخست محرم ۸۰۰ واحد خونی توسط مردم میاندوآب اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی، با بیان اینکه این خون گیری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به عمل آمد، افزود: از این تعداد ۵۴۱ نفر طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خون اهدا کردند.

,

رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب، گفت: شهروندانی که نذر خون دارند، می توانند تا روز اربعین با مراجعه حضوری و یا به صورت اینترنتی نسبت به نوبت‌گیری اقدام کرده و خون اهدا کنند.

,

وی، با اشاره به اینکه استقبال مردمی در میاندوآب برای اهدای خون کم نظیر بود، تصریح کرد: میزان استقبال مردم از اهدای خون در مناسبت های خاص به گونه ای است که برخی مواقع از شهرهای اطراف نیروی کمکی برای تسریع در امر خون گیری به این شهرستان اعزام می شوند.

,

قنبری، ضمن تقدیر از حضور کم نظیر مردم، تصریح کرد:  نیاز به فرآورده های خونی اجتناب ناپذیر است و مردم نوع دوست و خیر میاندوآب برای ذخیره سازی انواع گروه های خونی به پایگاه انتقال خون مراجعه کنند.

,

گفتنی است؛ مردان در طول سال چهار مرتبه و زنان سه مرتبه با رعایت فاصله زمانی می توانند خون اهدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه