اخبار داغ

در نشست تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس کرمانشاه عنوان شد؛

از رژه نیروهای مسلح تا قرار دادن سهمیه لوازم التحریر برای اقشار کم برخوردار

از رژه نیروهای مسلح تا قرار دادن سهمیه لوازم التحریر برای اقشار کم برخوردار
فرماندار کرمانشاه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز فضل الله رنجبر ظهر امروز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری آیین های هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت: در جبهه نبرد حق علیه باطل شاهد اخلاص بی شائبه ای بودیم که به خاطر همین روحیه معنوی که در جبهه حاکم بود توانستیم یک ید واحده تشکیل دهیم و از میهن اسلامی به خوبی دفاع کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

فرماندار کرمانشاه افزود: امنیتی و اقتداری که امروز در ایران اسلامی حاکم است به برکت و ارزش خون شهدا حاصل شده است.

,

این مسئول بیان داشت: ایمان الهی، وحدت، جان فشانی رزمندگان و اقشار مختلف مردم و بازاریان در زمان هشت سال دفاع مقدس موجب شد که به خوبی مقاومت کنیم و حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمن نیفتاد.

,

رنجبر با بیان اینکه هفته دفاع مقدس سند افتخارات ملت است، خاطر نشان کرد: وظیفه داریم با برگزاری برنامه های دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و نباید به سادگی از کنار ارزش های دفاع مقدس عبور کنیم.

,

وی بر برگزاری هر چه با شکوه برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: برنامه های مختلف و متنوعی در سطح کرمانشاه طی هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

,

رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در کرمانشاه

, رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در کرمانشاه,

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: غبارروبی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جدید با برگزاری بازگویی خاطرات در مدارس، رژه نیروهای مسلح با محوریت سپاه پاسداران در ۳۱ شهریور و برگزاری مسابقات متنوع ورزشی با مدیریت ورزش و جوانان و بسیج و سپاه از جمله برنامه هایی است که در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

,

این مسئول همچنین به صدا درآوردن زنگ مقاومت در مدارس را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: آموزش و پرورش سرفصل تمامی امورات است چرا که زیر بنا محسوب می شود.

,

رنجبر تاکید کرد: دانش آموزان زیر بنا و اساس توسعه جامعه هستند و توجه به این قشر به توسعه فرهنگ کشور بسیار کمک خواهد کرد.

,

وی بیان داشت: امسال با حمایت های صورت گرفته حدود ۲۲ میلیارد تومان در فصل آموزش و پرورش برای احداث مدارس، تعمیرات و تکمیل پروژه های نیمه تمام و فضای آموزشی اعتبار قرار دادیم.

,

قرار دادن سهمیه لوازم التحریر برای اقشار کم برخوردار شهرستان کرمانشاه

, قرار دادن سهمیه لوازم التحریر برای اقشار کم برخوردار شهرستان کرمانشاه,

فرماندار کرمانشاه  یکی از اهداف انقلاب را ریشه کن کردن بیسوادی اعلام کرد و گفت: امروز بالغ بر ۸۵ درصد سنین ۱۰ تا ۴۹ سال باسواد هستند.

,

رنجبر از قرار دادن سهمیه لوازم التحریر برای قشر کم برخوردار شهرستان کرمانشاه خبر داد و ادامه داد: با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی این لوازم التحریر تقسیم خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سند اشتغال شهرستان اشاره ای داشت و افزود: در این راستا مدیران ادارات کل متعهد شدند که بیش از ۱۲ هزار شغل واقعی در شهرستان کرمانشاه ایجاد کنند.

,
,
,

پرداخت بیش از ۹۰ میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغالزایی

, پرداخت بیش از ۹۰ میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغالزایی,

فرماندار کرمانشاه افزود: در زمینه اشتغال روستایی بیش از ۹۰ میلیارد تومان از سهمیه استانی و ۱۰۵ میلیارد تومان هم از سهمیه ملی جذب کردیم.

,

این مسئول تصریح کرد: بیشترین سهم مربوط به حوزه کرمانشاه است و تا کنون ۹۰ میلیارد تومان برای ۱۸۱ طرح پرداخت شده است.

,

وی در پایان اشاره ای به بازگشایی مرز خسروی داشت و این مهم را یک نقطه عطفی برای استان کرمانشاه دانست و گفت: باید تمام ادارات پای کار باشند تا بهترین خدمات ممکن را با زوار حسینی(ه) ارائه دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه