اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

با نشر اکاذیب برخورد نشود، معاندان نظام پر رو می‌شوند

با نشر اکاذیب برخورد نشود، معاندان نظام پر رو می‌شوند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر با موضوع نشر اکاذیب از جمله موضوع دختر آبی، برخورد نشود، معاندان نظام پر رو می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: قوه قضائیه همانگونه که در مقابل فسادهای اقتصادی برخوردهای مناسبی دارد باید در مقابل فساد رسانه ای نیز برخوردهای لازم را انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: مشاهده می شود که گاها برخی افراد،گروه ها و شبکه های اجتماعی به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و به بهانه های مختلف موجب ایجاد اختلال در نظم عمومی جامعه و تشویش افکار عمومی می شوند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: برخی از این شبکه های اجتماعی نیز به دنبال تغییر دیدگاه و تفکرات مردم نسبت به قوه قضائیه،دولت و حکومت هستند که باید برخوردهای لازم با این شبکه ها انجام شود.

,

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه در جریان سحر خدایاری  نیز با وجود اینکه هنوز حکمی صادر نشده بود برخی افراد بی مهابا اقدام به پخش خبر و اظهار نظر در این خصوص کردند، یادآور شد: اگر با چنین موضوعاتی از سوی قوه قضائیه برخورد جدی نشود معاندین پر روتر می شوند.

,

وی با اشاره به صحبت های پدر سحر خدایاری و صراحت بیانش در مورد خودسوزی دختر خود، افزود: وی گفت که خودسوزی دخترش با قوه قضائیه  مرتبط نیست.

,

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه باید قوه قضائیه با صراحت در مقابل این افراد مقابله کند، افزود:باید فسادهای روانی که با استفاده از شبکه های اجتماعی و معاند با نظام اتفاق می افتد، مقابله شود.

,

حجت الاسلام ناصر برضرورت برخورد جدی با نشر اکاذیب تاکید کرد و گفت: باید به گونه ای رفتار شود که این افراد جرات نشر اکاذیب را نداشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه