اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان مجلس تحت تاثیر دیگران حرف های نادرست نزنند/ با ناشران اخبار کذب برخورد قاطع شود

نمایندگان مجلس تحت تاثیر دیگران حرف های نادرست نزنند/ با ناشران اخبار کذب برخورد قاطع شود
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه ها نباید مسائل تنش زا را بدون آگاهی انتشار دهند، گفت: خبر آنلاین که دروغ دختر آبی را انتشار داد کار خطبی را انجام داده و باید با آن برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین هاشمی تختی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به شایعاتی که در روزهای اخیر تحت عنوان دختر آبی گسترش یافته است، اظهارکرد: در این رابطه پدر سحر خدایاری به صورت روشن گفته است که علت خودسوزی آن بر اثر سابقه بیماری بوده و ربطی با دادگاه نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی, هرمز,

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر شخصیتی چه نمایندگان مجلس و چه دولتیان بر اساس شنیده ها و شایعات نباید مسائل را بازتاب کنند، عنوان کرد: نمایندگان مجلس مسائل نادرستی را که بازتاب بین المللی دارد را نباید بازنشر کنند، زیرا حرف آنها به واسطه دارا بودن جایگاه قانونی بازتاب گسترده در سطح بین اللملی دارد و می تواند فرصت سودجویی مغرضان را فراهم کند.

,

هاشمی تختی با بیان اینکه رسانه ها نباید مسائل تنش زا را  بدون آگاهی انتشار دهند، تصریح کرد: خبر آنلاین که دروغ دختر آبی را انتشار داد کار خطبی را انجام داده و باید با آن برخورد شود.

,

وی با بیان اینکه با رسانه ها و افرادی که باعث تشویش افکار عمومی می شوند باید به طور قاطع برخورد شود، خاطر نشان کرد: باید طبق قانون با افرادی که با مسائل واهی جو نامطبوعی را در داخل کشور ایجاد کرده اند برخورد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه