اخبار داغ

اقدام سیاسی جدید دولت ترامپ علیه نماینده رنگین پوست در تلویزیون

اقدام سیاسی جدید دولت ترامپ علیه نماینده رنگین پوست در تلویزیون
عضو حزب دموکرات نیویورک طی توئیتی نوشت: "جمهوری خواهان، تبلیغات تلویزیون را به دست گرفته و تصاویری از من به نمایش می‌گذارند تا مردم را متقاعد کنند که نژادپرست نیستند."
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از "تیتریک"؛ "الکساندریا اوکازیو - کورتِز" که طی ماه های اخیر مورد هدف نژادپرستانه ترامپ واقع شده بود از انتشار تبلیغات تکان دهنده در حین مناظره دموکرات ها به شدت انتقاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به گفته cnn، وی که نماینده مجلس آمریکا است، تبلیغات تلویزیونی را اقدام سیاسی جدید جمهوری خواهان برای نادان جلوه دادن وی دانست.

, cnn,

این عضو حزب دموکرات نیویورک طی توئیتی نوشت: "جمهوری خواهان تبلیغات تلویزیون را به دست گرفته و تصاویری از من به نمایش می گذارند تا مردم را متقاعد کنند که نژادپرست نیستند. زندگی عجیب است!"

,

 

,
, ,

این تبلیغ 30 ثانیه ای که حین مناظره دموکراتیک در شبکه خبری ABC پخش و توسط "الیزابت هِنگ" کاندیدای پیشین کنگره هدایت شد به این ترتیب بود که:

,

عکسی از "الکساندریا اوکازیو - کورتِز" به نمایش گذاشته می شود و "الیزابت هِنگ" آن را چهره ای سوسیالیسم و جاهل می خواند، پس از آن چهره اکازیو می سوزد و تصویری از اسکلت آشکار می شود.

,

هِنگ که یک آمریکایی کمبوجی و چهره جوان و مشتری جلب کن جمهوری خواهان است، می پرسد:‌ "آیا الکساندریا اوکازیو – کورتِز از وحشت سوسیالیسم آگاه است؟"

,

وی در ثانیه های پایانی تبلیغ در حالی که به دوربین نگاه می کند، می گوید: "من چهره ای آزاد هستم. پوست من سفید نیست. من ظالم، نژادپرست و سوسیالیست نیستم. من جمهوری خواه هستم."

,

این تبلیغ خشم مردم را برانگیخت و هشتگ "بایکو ABC" راه افتاد.

,

اوکازیو – کورتِز یکی از تازه کارترین و برجسته ترین اعضای مجلس نمایندگان آمریکا و عضو گروهی از نمایندگان تازه وارد مشهور به "جوخه" به خاطر توئیت توهین آمیز و نژادپرستانه دونالد ترامپ با وی درگیری علنی داشته است.

,

"ایلهان عمر" نماینده مینه سوتا و عضو دیگر جوخه این تبلیغ را وحشتناک خواند و گفت باید از امواج رادیو و تلویزیون حذف شود.

,

وی در توئیتی نوشت: "جمهوری خواهان کی یاد می گیرند که چطور بدون ایجاد ترس و خشونت ایده و راه حل ارائه دهند؟ آنها باید این نخاله ها پایان داده و از الکساندریا اوکازیو – کورتِز عذرخواهی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه