اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

مستندات مربوط به پسماندهای روی را به محسنی‌اژه‌ای ارسال کردیم/ اجازه نمی‌دهیم، مشکلات زیست محیطی مردم خوب زنجان را دچار مشکل کند

مستندات مربوط به پسماندهای روی را به محسنی‌اژه‌ای ارسال کردیم/ اجازه نمی‌دهیم، مشکلات زیست محیطی مردم خوب زنجان را دچار مشکل کند
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مستندات مربوط به پسماندهای روی را به محسنی‌اژه‌ای ارسال کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه سفر آیت‌الله رئیسی خروجی و دستاوردهای بسیار خوبی برای استان داشت، اظهار کرد: در این سفر در حوزه قضایی با اعزام و بازدید هیئت‌های مختلف، ارائه راهکارها، احصا مشکلات و دستوراتی که در این حوزه برای کمبودهای کادر قضایی، اداری و امکانات و فضای فیزیکی صدر شد، دستاوردهای خوبی را برای استان به ارمغان آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه 30 میلیارد تومان به استان برای رفع کمبودها اختصاص یافت، ابراز کرد: در بیرون از مجموعه دستگاه قضایی که استان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کرد نیز تصمیمات خوبی اخذ شد.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه شورای حفظ حقوق بیت المال را به ریاست آیت الله رئیسی برگزار کردیم، عنوان کرد: بنده مشکلات عمومی استان را که مردم از آن رنج می‌بردند را قبلا احصا کرده بودم.

,

وی با اشاره به اینکه در مورد مسائل زیست محیطی دستورات خوبی صادر شد، خاطرنشان کرد: بنده در ماه نخست حضورم در استان در جلسه شورای اداری به مسئولان استانی تذکر دادم و در این سفر نیز باید خروجی مناسبی در این خصوص می‌گرفتیم.

,

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی دستور تشکیل کارگروهی در زمینه مسائل زیست محیطی را صادر کردند، گفت: در این کارگروه باید مسئولان قضایی، استانداری و وزارتخانه مربوطه حضور داشته باشند که به نظرم تشکیل این کارگروه تصمیم منطقی بود.  

,

وی با اشاره اینکه ما نباید بگذاریم مردم خوب زنجان دچار مشکل شوند، افزود: مسئولان باید حواسشان جمع باشد که مردم زنجان لیاقت بهترینها را دارند و بنابراین نباید مشکلات زیست محیطی و یا هر مشکل دیگری آنها را رنج بدهد.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه ما نتیجه جلسات را به رئیس محترم قوه قضاییه ارسال خواهیم، اظهار کرد: در آنجایی که نیاز به تصمیمات کشوری دارد، رئیس محترم قوه قضاییه ورود خواهند کرد.

,

وی با اشاره به اینکه ما به پسماندهای روی از دو بعد نگاه می‌کنیم، بیان کرد: بدون اینکه اشتغال آسیب ببیند باید مشکلات مربوط به پسماندهای روی برطرف شود. این میراث تصمیمات غلط گذشته است که اکنون استان را درگیر خود کرده است.

,

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با تاکید بر اینکه گاهی پیگیریهای گذشته در این خصوص در جهت حل مشکل نبوده است، گفت: حدود 10 میلیون تن پسماند روی استان را درگیر خود کرده و انواع آلودگی‌ها را ایجاد می‌کند.

,

وی با بیان اینکه بین دولت و بخش خصوصی در خصوص مالکیت پسماندها درگیری وجود دارد و پرونده تشکیل شده است، افزود: طبق دستور آیت الله رئیسی قرار شد در این دعوای دولت و بخش خصوصی معاون اول قوه قضاییه شخصا ورود کرده و این پرونده را تعیین تکلیف کنند.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه ما تمام مستندات را به معاون اول محترم قوه قضاییه ارسال کردیم، اظهار کرد: امیدواریم این موضوع در سریع ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه