اخبار داغ

جانشین کمیته ستاد اربعین حسینی مازندران اعلام کرد

ثبت‌نام بیش از ۱۷ هزار مازندرانی برای پیاده‌روی اربعین حسینی

ثبت‌نام بیش از ۱۷ هزار مازندرانی برای پیاده‌روی اربعین حسینی
جانشین کمیته اعزام ستاد اربعین حسینی مازندران گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر مازندرانی از اول شهریور تاکنون در سامانه سماح برای پیاده‌روی اربعین حسینی نام نویسی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی جعفری در گفت و گو با  خبرنگار بلاغ، با بیان اینکه نام نویسی زائران اربعین از یکم شهریور در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir در حال انجام است، اظهار کرد: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر مازندرانی از اول شهریور تاکنون در سامانه سماح نام نویسی کردند.

وی افزود: براساس تفاهم نام جمهوری اسلامی ایران با عراق هموطنان ایرانی از ۱۹ شهریور مصادف با دهم محرم تا ۷ آبان مصادف ۳۰ صفر می‌توانند بدون روادید به شرط نام نویسی در سامانه سماح و داشتن گذرنامه با اعتبار ۶ ماه در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در کشور عراق حضور پیدا کنند.

جانشین کمیته اعزام ستاد اربعین حسینی مازندران با بیان اینکه سامانه سماح قابلیت ثبت نام گروهی را دارد، گفت: با توجه به ماهیت سفر اربعین زائران تشرف خود را همراه با یک سرگروه آشنا به کشور عراق برنامه ریزی کنند.

این مسئول افزود: زائران برای ثبت‌نام لزومی به مراجعه حضوری به دفاتر زیارتی ندارند.

جعفری گفت: افرادی که دسترسی به اینترنت و برای ثبت‌نام به دفاتر مراجعه کند ۲۵۰ هزار ریال به‌صورت الکترونیک و از طریق درگاه پرداخت الکترونیک سامانه سماح برای  دریافت خدمات بیمه و چاپ کارت شناسایی باید پرداخت کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه