اخبار داغ

حذف دومین فرنگی‌کار ایران در مسابقات جهانی

حذف دومین فرنگی‌کار ایران در مسابقات جهانی
نماینده سبک وزن ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان نیز از دور رقابت ها کنار رفت تا دومین حذف شده ایران در ۴ وزن نخست این مسابقات باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در ادامه رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ که در نورسلطان پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است، الهام بهرام‌اف فرنگی‌کار وزن ۵۵ کیلوگرم ازبکستان که پیش از این مقابل پویا ناصرپور با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسیده بود، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل شوتا اوگاوا از ژاپن با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد تا با این باخت، ناصرپور نیز از دور رقابت‌ها کنار برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
ناصرپور پیش از این در دور نخست به مصاف شریف کلیچ قهرمان جوانان جهان ۲۰۱۳ از ترکیه رفت و در مدت زمان ۴ دقیقه موفق به شکست ۸ بر صفر حریفش شد اما در دور بعد مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان در مدت زمان ۲ دقیقه با نمایشی ضعیف با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
,
 
,
پیش از این امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز با شکست در دور نخست حذف شده بود.
,
 
,
میثم دلخانی نیز در وزن ۶۳ کیلوگرم مقابل استپان ماریانیان از روسیه ۴ بر ۲ شکست خورد اما این کشتی گیر روس تا اینجای کار موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شده است. در صورتیکه ماریانیان راهی فینال شود، دلخانی نیز برای کسب مدال برنز در گروه بازنده ها تلاش خواهد کرد.
,
 
,
سعید عبدولی دیگر نماینده ایران در ۴ وزن نخست بود که با کسب ۲ پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شده است.
,
 
,
منبع: ایسنا
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه