اخبار داغ

فولاد شهر در انتظار یک بازی پرهیجان؛ ذوب آهن - تراکتورسازی

فولاد شهر در انتظار یک بازی پرهیجان؛ ذوب آهن - تراکتورسازی
در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته سوم، ذوب آهن اصفهان روز یکشنبه ساعت 19:45 میزبان تراکتورسازی خواهد بود؛ ذوبی ها که در دو هفته گذشته و بعد از رفتن سعید آذری تنها یک امتیاز کسب کرده اند، تلاش می کنند در این بازی سه امتیاز دشت کنند و برای رده های بالای جدول خیز بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته سوم، ذوب آهن اصفهان روز یکشنبه ساعت 19:45 میزبان تراکتورسازی خواهد بود؛ ذوبی ها که در دو هفته گذشته و بعد از رفتن سعید آذری تنها یک امتیاز کسب کرده اند، تلاش می کنند در این بازی سه امتیاز دشت کنند و برای رده های بالای جدول خیز بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در مقابل تراکتور سازی با مصطفی دنیزلی در هفته اول یک امتیاز گرفت و در هفته دوم از سد پرسپولیس مدافع قهرمانی گذشت و چهار امتیازی شد.

,

ذوب آهن و تراکتور روز های پرتنشی را در مورد رضا شکاری و همچنین بازیکنان سرباز ذوب آهن  پشت سر گذاشتند و همچنین ذوب آهن تیر خلاص آرزوی قهرمانی تراکتور را در فصل قبل زد از این رو بازی این دو تیم حساس و انتظار بازی زیبا از آن می رود.

,

در این بازی علیرضا منصوریان با صادر شدن کارت پایان خدمت سه بازیکن خود می تواند از آن ها استفاده کند که این خبر خوبی برای اردوی سبز پوشان است؛ در روزهایی که هوا رنگ و رخ پاییزی گرفته و رو به سردی نهاده است، فولاد شهر در انتظار بازی داغ بین سبزپوشان و قرمز پوشان تبریزی است.

,

برترین گلزنان:

, برترین گلزنان:, برترین گلزنان:,

بوحمدان و حاج‌صفی هر دو یا یک گل‌زده برترین گلزنان دو تیم در این دیدار هستند.

,

محرومان و مصدومان:

, محرومان و مصدومان:, محرومان و مصدومان:,

هر دو تیم بازیکن محرومی برای این دیدار ندارند اما در تیم ذوب‌آهن ارسلان مطهری و کریستانوس ممکن است به دلیل مصدومیت به بازی مقابل تراکتور نرسند در آن سو تراکتوری‌ها نیز اکبر ایمانی و مازولا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه