اخبار داغ

جایگاه اینترنت اشیا تا سال ۱۴۰۰ در ایران

جایگاه اینترنت اشیا تا سال ۱۴۰۰ در ایران
رئیس مرکز تحقیقات اینترنت اشیا گفت: می‌توان این ادعا را داشت که IOT به دلیل میزان ارتباطی که توانسته با سازمان‌ها و نهادها داشته باشد، می‌تواند بیش از صد پروژه در کشور را شامل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قیصری رئیس مرکز تحقیقات اینترنت اشیاء، درباره آینده اینترنت اشیاء در ایران گفت: می‌توان تا چند سال آینده این ادعا را داشت که IOT به دلیل میزان ارتباطی که توانسته با سازمان‌ها و نهادها داشته باشد، می‌تواند بیش از صد پروژه را در کشور شامل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: این موضوع تا سال ۱۴۰۰ نیز تحقق پیدا می‌کند و حتی شاید بیشتر از صد پروژه در زمینه اینترنت هوشمند را خواهیم داشت.
,
 
,
رئیس مرکز تحقیقات اینترنت اشیاء تاکید کرد: خوشبختانه نهادهای مختلف مانند شهرداری تهران گام‌های مهمی در زمینه ارتباط اشیاء  با فعالیت این سازمان برداشته است و با توجه به نقاط قوتی که اینترنت اشیاء دارد می‌توان از آن در حوزه مدیریت پسماند هوشمند استفاده کرد.
,
 
,
قیصری در پایان خاطرنشان کرد: همچنین سازمان تامین اجتماعی نیز متقاضی این است که IOT را در فعالیت بیمارستان‌ها به منظور کیفی سازی دخیل کند.
,
 
,
لازم به ذکر است، اینترنت اشیاء یکی از علومی است که توانسته در زمینه‌های مختلف زندگی افراد تاثیر مثبت داشته باشد و کیفیت و بهره وری را بالا ببرد.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه