اخبار داغ

هنرپیشه سینما و تلویزیون:

برخی از سلبریتی‌ها در پازل دشمن بازی می‌کنند/ وزارت ارشاد بر فعالیت هنرپیشگان در فضای مجازی نظارت داشته باشند/ سلبریتی‌ها سواد رسانه‌ای پایینی دارند

برخی از سلبریتی‌ها در پازل دشمن بازی می‌کنند/ وزارت ارشاد بر فعالیت هنرپیشگان در فضای مجازی نظارت داشته باشند/ سلبریتی‌ها سواد رسانه‌ای پایینی دارند
ماشاءالله شاهمرادی‌زاده گفت: رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب به دنبال سوژه‌هایی از این دست هستند [دورغ دختر آبی]، تا با سوءاستفاده از آن و بهره‌گیری از احساسات مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند و متأسفانه بسیاری از سلبریتی‌ها در پازل دشمن برای ضربه زدن به انقلاب بازی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشاءالله شاهمرادی‌زاده، هنرپیشه سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با صبح توس ضمن انتقاد به موضع‌گیری برخی سلبریتی ها در فضای مجازی اظهار کرد: سالیانه ده‌ها هزار اتفاق و حوادث مانند موضوع «دختر آبی» در کشورهای غربی و اروپایی رخ می‌دهد و هیچ‌کس حتی مطلع نمی‌شود؛ به عنوان مثال در آمریکا سالیانه 32 هزار نفر تنها با تفنگ دستی کشته می‌شوند و کسی نسبت به آن واکنش نشان نمی‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب به دنبال سوژه‌هایی از این دست هستند تا با سوءاستفاده از آن و بهره‌گیری از احساسات مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند و متأسفانه بسیاری از سلبریتی ها نیز دانسته یا ندانسته به آن‌ها در این امر یاری می‌رسانند.

,

شاهمرادی‌زاده با تأکید بر اینکه بسیاری از سلبریتی‌ها در پازل دشمن برای ضربه زدن به انقلاب بازی می‌کنند، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دشمن با استفاده از رسانه‌های خود مانند BBC، CNN و امثال آن‌ها به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه انقلاب اسلامی بوده‌اند و متأسفانه به تازگی برخی سلبریتی ها نیز بر این جنگ روانی دشمن دامن می‌زنند.

,

هنرپیشه سینما و تلویزیون خاطرنشان شد: چند وقت پیش نیز شاهد توهین یکی از هنرپیشگان به پیامبر و اسلام بودیم که این قبیل اتفاقات برازنده اهالی سینما و تلویزیون جمهوری اسلامی ایران نیست لذا ضروری است تا وزارت ارشاد و صدا و سیما بر فعالیت هنرپیشگان در بستر فضای مجازی نظارت داشته باشند.

,

وی یادآور شد: هم‌زمان با پرداختن رسانه‌های بیگانه به موضوع دختر آبی شاهد تولید چندین پوستر حرفه‌ای و به دنبال آن پرداختن سلبریتی ها به آن بودیم لذا از این رو درمی‌یابیم که این سناریو یک سناریوی از پیش تعیین‌شده بوده است.

,

شاهمرادی‌زاده با بیان اینکه بسیاری از سلبریتی های ما از سواد رسانه‌ای پایینی برخوردار هستند و قدرت تشخیص خبر درست و دروغ را ندارند، گفت: به‌تازگی یک سری کلاس سواد رسانه برای هنرمندانمان در حال برگزاری است که اتفاق خوبی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه