اخبار داغ

رئیس فراکسیون رسانه ملی، مطبوعات و فضای مجازی مجلس:

رسانه ای که با خبر دروغ جامعه را متشنج می کند باید مجازات شود

رسانه ای که با خبر دروغ جامعه را متشنج می کند باید مجازات شود
رئیس فراکسیون رسانه ملی، مطبوعات و فضای مجازی مجلس در واکنش به روند “خبرآنلاین” در اشاعه اخبار دروغ، گفت: اقدام این رسانه باید بررسی شود و اگر عامدانه جامعه را وارد یک تنش و بحران کرده قانون جرمش را مشخص کرده و باید مجازات شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به خودسوزی یک دختر و خبر غیرواقعی یک رسانه از علت این حادثه، اظهار کرد: “خبرآنلاین” خبرگزاری که نزدیک به افراد با قدرت کشور است در این شرایط خبر دروغی را اشاعه داد که کار بسیار غلطی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی تصریح کرد: اقدام این رسانه باید بررسی شود و اگر عامدانه جامعه را وارد یک تنش و بحران کرده قانون جرمش را مشخص کرده است و باید مجازات شود و اگر اشتباهی رخ داده باید عذر خواهی کند و خبرش را اصلاح کند.

,

رئیس فراکسیون رسانه ملی، مطبوعات و فضای مجازی مجلس با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور که جنگ تمام عیار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با دشمنان داریم باید رسانه ها مراقبت کنند، تصریح کرد: در هر جامعه ای ممکن است حادثه ای پیش آید و باید همه ابعاد آن بررسی شود اینکه حکم  قضایی چه بوده و چگونه احضار شده و همه این ابعاد باید بررسی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه