اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

قوه قضاییه برخورد جدی با منتشرکننده خبر دروغ دختر آبی داشته باشد/ برخی از نمایندگان، نماینده جریانات معاندند نه مردم

قوه قضاییه برخورد جدی با منتشرکننده خبر دروغ دختر آبی داشته باشد/ برخی از نمایندگان، نماینده جریانات معاندند نه مردم
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امیدواریم قوه قضاییه برخورد جدی با منتشرکننده خبر دروغ دختر آبی که به کشور خیانت کرده و آشکارا منافع ملی را خدشه دار کردند، داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب، در خصوص اظهارات غیر مسئولانه و خلاف واقع برخی نمایندگان مجلس در خصوص ماجرای دخترآبی، گفت: متأسفانه در مجلس شورای اسلامی نمایندگانی را داریم که از بعد فکری اعتقاد و تعلقی به نظام اسلامی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

برخی از نمایندگان، نماینده جریانات معاندند نه مردم

, برخی از نمایندگان، نماینده جریانات معاندند نه مردم, برخی از نمایندگان، نماینده جریانات معاندند نه مردم,

وی افزود: این نمایندگان یا به صورت مدیریت شده وارد مجلس شورای اسلامی شده اند تا به ایفای نقش در این قسمت حساس بپردازند یا اینکه ابزار دست عناصر خارجی هستند که آن ها را به سمت مجلس سوق داده اند تا بجای نماینده مردم، نماینده جریانات معاند باشند.

,

کوتاهی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باعث اظهارنظرهای خارج از چارچوب می شود

, کوتاهی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باعث اظهارنظرهای خارج از چارچوب می شود, کوتاهی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باعث اظهارنظرهای خارج از چارچوب می شود,

رضایی با بیان اینکه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید با هرگونه رفتار مجرمانه ای بدون ملاحظه برخورد کند، تصریح کرد: باید در جلساتی که در این هیئت گرفته می شود در صورت مجرم شناخته شدن هر نماینده ای، او را بی ملاحظه به دستگاه قضایی معرفی کنند تا مردم بدانند که با هر مجرمی در هر مکان و لباسی که باشد برخورد قاطعانه می شود ولی متاسفانه در این مدت شاهد کوتاهی این هیئت بودیم و همین باعث شد تا برخی نمایندگان با فراهم دیدن شرایط، از این ضعف سوء استفاده کنند و اظهار نظر های خارج از چارچوب داشته باشند.

,

نماینده باید در چارچوب وظایف نمایندگی اش آزاد باشد نه اقدامات مجرمانه

, نماینده باید در چارچوب وظایف نمایندگی اش آزاد باشد نه اقدامات مجرمانه, نماینده باید در چارچوب وظایف نمایندگی اش آزاد باشد نه اقدامات مجرمانه,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کشور ما تفاوتی میان مجرم، چه نماینده باشد چه یک فرد عادی وجود ندارد. نمایندگان باید در چارچوب وظایف نمایندگی شان آزاد باشند و زمانی که با انجام کار مجرمانه و همراهی با دشمنان علیه امنیت ملی اقدام می کنند قطعا باید مثل بقیه معاندین با آن ها برخورد شود.

,

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن ریاست جدید قوه قضائیه شاهد تصمیماتی هستیم که کاملا منطبق بر حکمت و منافع ملی است و در جایی که نیاز است، برخورد قاطعانه صورت می گیرد. امیدواریم در خصوص این قضیه نیز با افرادی که به کشور خیانت کرده و آشکارا منافع ملی را خدشه دار می کنند برخورد جدی صورت گیرد و البته مجلس نیز در گام بعدی این نقیصه را برطرف کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه