اخبار داغ

کاهش محبوبیت ترامپ میان جمهوری خواهان

کاهش محبوبیت ترامپ میان جمهوری خواهان
براساس تازه‌ترین نظرسنجی‌ پایگاه خبری هیل-هریس ایکس، محبوبیت رئیس جمهور آمریکا میان طرفداران حزب جمهوری خواه با کاهشی ناچیز روبرو بوده، اگرچه در حالت کلی و به طور نسبی ثابت باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری هیل، بررسی‌های به عمل آمده از سراسر ایالات متحده اینطور نشان می‌دهد که ۸۳ درصد از طرفداران حزب جمهوری خواه، با عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور موافق هستند که این رقم، به نسبت نظرسنجی که در ۱۸ تا ۲۰ ماه اوت به همین منظور انجام شد، دو درصد کاهش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
با این حال در مجموع میزان محبوبیت ترامپ به نسبت ماه قبل یک درصد افزایش داشته و ۴۷ درصد از رای دهندگان با عملکرد او موافق بودند، اگرچه ۵۳ درصد نیز او را تایید نمی‌کنند.
,
 
,
نمودار محبوبیت ترامپ میان شرکت کنندگان مستقل در نظرسنجی، به نسبت نظرسنجی پیشین، رشدی سه درصدی داشته است و اکنون ۴۶ درصد از شرکت کنندگان مستقل از او حمایت می‌کنند.
,
 
,
هفته پیش، مارک سانفورد، فرماندار پیشین کارولینای جنوبی، سومین عضو حزب جمهوری خواه بود که کمپین انتخاباتی خود را علیه ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آغاز کرد. اولین رقیب درون حزبی ترامپ، "بیل ولد"، فرماندار سابق ماساچوست و دومین رقیبش "جو والش"، نماینده پیشین هستند. گرچه ترامپ همچنان به طور گسترده در این حزب محبوب است.
,
 
,
سانفورد تاکید کرد که حضور در انتخابات درون حزبی به منظور تضعیف شانس ترامپ برای انتخابات بعدی نیست بلکه مایل است تا ایده حزب جمهوری خواه را به طورکلی ارتقا دهد.
,
 
,
این سه عضو جمهوری خواه با مشکلاتی جدی برای غلبه بر ترامپ مواجه هستند و به دلیل کم شانس بودن رقبا در مقابل ترامپ بعضی از ایالات از جمله کارولینای جنوبی و نوادا ناچار به کنسل کردن رای گیری‌های اولیه شده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه