اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل خبر داد؛

توزیع 40 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی اردبیل

توزیع 40 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی اردبیل
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از اول فروردین ماه لغایت آخر مرداد ماه ۹۸ نزدیک به ۴۰ میلیون لیتر سوخت بین بهره برداران بخش کشاورزی استان اردبیل توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سید حجت مدنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می‌ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به افزایش و توسعه بخش کشاورزی در استان، افزود: تامین و توزیع مطلوب سوخت بخش کشاورزی استان یکی از وظایف اصلی این شرکت است که خوشبختانه با تلاش همکاران وبا برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان این مهم به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی در تاسیسات انبار های نفت منطقه در وضعیت مطلوبی انجام میشود و سوخت رسانی به بخش کشاورزی تا اتمام فصل کاری ادامه دارد.

,

مدنی تصریح کرد: سوخت بخش کشاورزی توسط ۱۳۷۰ دستگاه نفتکش در ۲۴۰ فروشندگی نفتگاز در سطح روستاهای استان به کشاورزان تحویل می‌شود.

,

وی در ادامه به توزیع نفت سفید بین 20هزار خانوارهای روستایی استان اشاره کرد و گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی و کسب رضایت مندی مشتریان، نفت سفید موردنیاز این خانوارها از طریق توزیع کالابرگ و از طریق ۲۴۰ باب فروشندگی شهری و روستایی توزیع می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه