اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد

لزوم برخورد جدی با رسانه‌های دروغ‌پرداز ماجرای دختر آبی/ تذکرات کمیسیون امنیت ملی به‌زودی داده می‌شود

لزوم برخورد جدی با رسانه‌های دروغ‌پرداز ماجرای دختر آبی/ تذکرات کمیسیون امنیت ملی به‌زودی داده می‌شود
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بر لزوم برخورد جدی با رسانه‌های دروغ‌پرداز ماجرای دختر آبی تاکید کرد و گفت: امیدواریم افرادی که در این ماجرا دچار اشتباه و لغزش شدند به اشتباه خود پی ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به لزوم حضور زنان در فعالیت‌های اجتماعی، اظهار کرد: درحالی که فعالیت اجتماعی برای بانوان کار بسیار ارزشمندی است اما در بعضی از موضوعات شان و منزلت آنان باید رعایت شود تا مشکلاتی به وجود نیاید.
 
وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، نقش آنها همانند دوران انقلاب و دفاع مقدس در جامعه می‌تواند موثر باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخبار کذب منتشر شده از سوی برخی از خبرگزاری‌ها و صفحات اجتماعی درخصوص فوت خانم سحر خدایاری، گفت: رسالت مطبوعات و رسانه رسالت بسیار بزرگی است که باید حقیقت‌ها را برای مردم روشن کنند و اگر رسانه‌ای به دنبال دروغ‌پردازی باشد باید برخورد جدی با آن صورت گیرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام رسانه‌های دروغ‌پرداز در این اتفاق، تصریح کرد: هر اقدام سوء که از سوی رسانه‌ها، مطبوعات و فضای مجازی در اینگونه اتفاقات رخ دهد از سوی ما محکوم است چراکه آن‌ها باید رسالت بزرگ خودشان را دنبال کرده و با آگاهی‌بخشی، چشم ملت باشند.

نانواکناری با اشاره به اظهارات برخی از نمایندگان در این ماجرا که موجب التهاب‌آفرینی شد، عنوان کرد: هرکسی مسئولیت کار خودش را دارد و همه مسئول هستیم تا حقیقت‌ها را دنبال کنیم، هر فردی بخواهد از یک موضوع سوءاستفاده کند در هر پست و مقامی محکوم است و انتظار می‌رود تمام مسئولان و شخصیت‌ها و گروه‌های سیاسی مسائل امنیتی و اجتماعی را با نگاه ترقی و توسعه و ارزش دادن به آرمان‌ها دنبال کنند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: امیدواریم افرادی که در این ماجرا دچار اشتباه و لغزش شدند به اشتباه خود پی ببرند و با انتشار تکذیبیه مسیر صحیح را طی کنند.

وی گفت: مواضع این کمیسیون در ماجرای اخیر از سوی سخنگو اعلام و مطمئنا تذکرات لازم داده می‌شود.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه