اخبار داغ

فرماندار تویسرکان خبر داد:

جایگاه نخست در عضو گیری کتابخانه های استان از آن تویسرکانی ها شد

جایگاه نخست در عضو گیری کتابخانه های استان از آن تویسرکانی ها شد
فرماندار تویسرکان با اعلام اینکه تنها کتابخانه کودک در غرب کشور در این شهرستان ساخته شده است، گفت: در سال جاری جایگاه نخست در عضو گیری کتابخانه های استان توسط کتابخانه های این شهرستان کسب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ سیدرسول حسینی امروز بعدازظهر در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی گفت: خوشبختانه جایگاه نخست در عضوگیری کتابخانه های استان به حق شایسته تویسرکان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با بیان اینکه نخستین کتابخانه استان همدان در تویسرکن بنا شده است، اظهار کرد: تویسرکانی ها علاقه به کتاب و کتاب خوانی دارند و این مطلب را می توان در رشد 58 درصدی شرکت کنندگان در جشنواره کتابخوانی رضوی سال جاری در این شهرستان شاهد بود.

,

فرماندار تویسرکان افزود: برنامه های آتی انجمن کتابخانه های تویسرکان حل مشکل زمین برای ساخت کتابخانه تعریف شده در شهرک قائم(عج) و نیز ساماندهی کتابخانه عترت به عنوان تنها کتابخانه کودک در غرب کشور باشد.

,

مهدی کریمی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان هم در این جلسه با اعلام اینکه در هشت کتابخانه در سطح شهرستان 6 هزار و 306 عضو هستند، گفت: برخی کتابخانه های این شهرستان برای ارائه خدمات بیشتر به اعضاء، نیازمند به روزرسانی از نظر تجهیزات و بهسازی هستند.

,

وی با بیان اینکه ساخت یک کتابخانه جدید و استاندارد در تویسرکان ضرورت دارد، اظهار کرد: پس از انقلاب تنها کتابخانه کودک در تویسرکان ساخته شده است.

,

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان افزود: 50 میلیون تومان در سال جاری در کمیته برنامه ریزی در راستای تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های عمومی مصوب شده است، این در حالی است که در سال گذشته از 120 میلیون تومان اعتبار مصوب شده تنها 20 میلون تومان را تخصیص دادند.

,

کریمی همچنین از فعالیت ایستگاه‌های مطالعه با ارائه بیش از 500 جلد کتاب در سطح شهرستان خبر داد و و تصریح کرد: تصمیم جدید بر آن است تا بر تعداد این ایستگاه های مطالعه افزوده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه