اخبار داغ

کارشناس مسائل حقوقی:

سلبریتی ها برای خودنمایی به مسائل غیر مرتبط ورود پیدا می کنند/ لزوم برخورد دستگاه قضا با سلبریتی ها

سلبریتی ها برای خودنمایی به مسائل غیر مرتبط ورود پیدا می کنند/ لزوم برخورد دستگاه قضا با سلبریتی ها
یک کارشناس مسائل حقوقی با بیان اینکه سلبریتی ها برای خودنمایی به مسائل غیر مرتبط همچون دختر آبی ورود پیدا می کنند گفت: قانون یک بار برای همیشه باید با خبرگزاری ها و افرادی که جنجال ایجاد می کنند و دروغ می گویند برخورد کند تا شاهد چنین موضوعات نباشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رحیمی، کارشناس مسائل حقوقی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: هر وقت اتفاق و وحدتی در بین مردم در سطح جامعه ایجاد می شود دشمن سعی می کند با کارهای نمادین اتفاقات مهم را به حاشیه ببرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: متاسفانه یک سری قضاوت های نادرست و عدم آگاهی و اطلاع باعث می شود این مسایل به صورت ابزاری برای دشمن و تفرقه افکنان استفاده شود و از آن سو استفاده کنند .

,

این کارشناس حقوق با اشاره به اتفاق پیش آمده گفت: خودسوزی این دختر جوان هیچ ادله حقوقی ندارد و برای به حاشیه بردن دستگاه قضا هم از آن استفاده شده است.

,

رحیمی با اشاره به حضور سلبریتی ها در این حادثه افزود: سلبریتی ها برای خودنمایی و عرض اندام و کمبود هایی که در حرفه خودشان دارند دست به چنین اظهار نظرهای غیر کارشناسانه می زنند چرا که این کارها مربوط به دستگاه قضا است.

,

این کارشناس حقوق گفت: دشمن از هر ابزاری برای تشویش استفاده می کند و داخلی ها هم نیز برخی ندانسته و برخی از روی غرض ورزی دامن به این اغتشاشات می زنند که باید هر دو گروه معذرت خواهی کنند .

,

وی عنوان کرد : یک بار برای همیشه باید با سیستم هایی که جنجال ایجاد می کنند و دروغ می گویند برخورد شود تا شاهد چنین موضوعات نباشیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه