اخبار داغ

مدیرکل تعاون کرمانشاه خبر داد:

پرداخت ۶۲ درصد اعتبارات اشتغالزایی در کرمانشاه

پرداخت ۶۲ درصد اعتبارات اشتغالزایی در کرمانشاه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۶۲ درصد از کل اعتبارات اشتغالزایی استان پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حسن عزیزی عصر امروز شنبه در کارگروه اشتغال استان کرمانشاه با اشاره به اسناد بالادستی در حوزه اشتغال اظهار داشت: بر اساس برنامه ششم توسعه سالانه ۹۵۰ هزار شغل جدید باید در کشور ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: با روند فعلی در حوزه اشتغال نرخ بیکاری تا سال ۱۴۰۰ به حدود ۱۵ درصد می رسد و با این وجود سیاست گذاری بازار کار نیازمند تغییر جدی است.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همچنین به افزایش جمعیت فارغ التحصیلان بیکار در کشور اشاره کرد و گفت: در سالهای پیش رو جمعیت دارای تحصیلات عالیه همواره افزایش داشته است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

,

عزیزی بیان داشت: در این شرایط نیازمند سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال و تامین امنیت کارفرمایان هستیم.

,

وی در ادامه به بیان تشریح آخرین وضعیت تسهیلات اشتغالزایی در استان کرمانشاه پرداخت و افزود: ۶۲ درصد از کل اعتبارات اشتغالزایی استان پرداخت شده است.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کل مبلغ مصوب کمک های فنی اعتباری استان ۸۴ میلیارد تومان بود که تاکنون ۳۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

,

عزیزی با بیان اینکه کل اعتبارات سال گذشته به صورت کامل جذب شده است، ادامه داد: همچنین تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری دستگاه های حمایتی ۱۴۳ میلیارد تومان بود که حدود ۶۶ درصد بالغ بر ۹۴ میلیارد تومان آن پردخت شده است.

,

به گفته این مسئول، کل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان ۳۴۵ میلیارد تومان بود که ۸۹ درصد این مبلغ تاکنون پرداخت است.

,

وی به آمار پرداختی تسهیلات اشتغالزایی مناطق زلزله زده هم اشاره کرد و گفت: از ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالرایی مناطق زلزله زده ۶۹ درصد پرداخت شده است.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه کل مبلغ تسهیلات اشتغال خانگی را ۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ برای اشتغال زایی در این حوزه بسیار کم است.

,

عزیزی همچنین از عملکرد برخی بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات اشتغال انتقاد کرد و گفت: آنچه از عملکرد این بانک برداشت می شود نشان از این دارد که اراده ای در این بانک برای پرداخت این تسهیلات وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه