اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

روند اشتغالزایی در کرمانشاه رضایت‌بخش نیست

روند اشتغالزایی در کرمانشاه رضایت‌بخش نیست
استاندار کرمانشاه معتقد است که بر اساس گزارش‌ها روند اشتغالزایی در استان از ابتدای امسال رضایت‌بخش نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند عصر امروز شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه اظهار داشت: گزارش 6 ماهه اشتغالزایی دستگاه های اجرایی رضایت بخش نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: با وجود اینکه همواره تاکید کرده‌ایم که اولویت کار همه مدیران باید اشنغال باشد، اما حس اشتغالزایی مدیران استان کمرنگ است و از موضوع اشتغال به راحتی عبور می کنند.

,

استاندار کرمانشاه  از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا بحث اشتغال را جدی بگیرند و تصریح کرد که امسال برای کاهش 3 درصدی نرخ بیکاری برنامه‌ریزی و تمام مدیران در این زمینه مسئولیت‌هایی دارند.

,

بازوند با بیان اینکه نسبت به برنامه زمانبندی سند اشتغال عقب هستیم، گفت: اگر مدیری نمی تواند در اجرایی شدن سند اشتغال استان همکاری داشته باشید زودتر به ما اعلام کند.

,

وی همچنین با انتقاد از عملکرد برخی بانکها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بیان داشت: ظاهرا سیستم بانکی تمایل چندانی به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ندارد و انتظار می رود در رابطه با استانی با این نرخ بالای بیکاری محتاطانه و محافظه کارانه عمل نکنند.

,

مدیر ارشد استان تاکید کرد: عدم همکاری بانکها و همچنین بررسی مشکلات تسهیلات اشتغال زایی باید به صورت میدانی پیگیری و رصد شود و مدیران هزینه های اضافی و موانع سر راه سرمایه گذاران را باید از سر راه آنها بردارند.

,

استاندار کرمانشاه ادامه داد: خروجی رونق تولید باید ایجاد اشتغال باشد و بدون اشتغال زایی این امر معنایی ندارد.

,

بازوند اظهار داشت: مدیران اجرایی حاضر نیستند اشتغال  ایجادی دستگاه خود خود را وارد سامانه رصد کنند و باید برای این کار وقت بگذارند و ساختار خود را مدام مورد پایش قرار دهند.

,

وی همچنین عملکرد دستگاه‌های میراث فرهنگی و امور عشایری را مورد انتقاد قرار داد و گفت: در بحث گردشگری سال آینده میزبان رویداد جهانی گردشگری روستایی و عشایری هستیم اما هنوز هیچ برنامه مشترکی از سوی این دو دستگاه برای این حوزه ندارند.

,

 

,

انتهای پام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه