اخبار داغ

بعد از پیگیری های قوه قضاییه؛

دادستان زنجان: پرداخت مطالبات و حقوق کارگران روغن نباتی جهان از فردا آغاز می‌شود/ کارخانه روغن نباتی جهان مکلف به آغاز فعالیت شد/ برخورد قاطع قانونی در صورت عدم انجام تعهدات

دادستان زنجان: پرداخت مطالبات و حقوق کارگران روغن نباتی جهان از فردا آغاز می‌شود/ کارخانه روغن نباتی جهان مکلف به آغاز فعالیت شد/ برخورد قاطع قانونی در صورت عدم انجام تعهدات
دادستان زنجان گفت: پرداخت مطالبات و حقوق کارگران روغن نباتی جهان از فردا آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محسن کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین تصمیمات در خصوص کارخانه روغن نباتی جهان اظهار کرد: سفر اخیر رئیس معزز قوه قضاییه به استان برکات زیادی برای استان داشت که یکی از آنها در خصوص کارخانه روغن نباتی جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام محسن کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار , موج رسا;, با اشاره به آخرین تصمیمات در خصوص کارخانه روغن نباتی جهان اظهار کرد: سفر اخیر رئیس معزز قوه قضاییه به استان برکات زیادی برای استان داشت که یکی از آنها در خصوص کارخانه روغن نباتی جهان است., ,

وی افزود: بر همین اساس امروز جلسه‌ای در استانداری به ریاست استاندار محترم، مالک کارخانه و نهادهای متولی تشکیل و مسائل به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت.

,

دادستان زنجان با بیان اینکه اخطارهای قاطع و جدی به مدیریت این کارخانه داده شد، عنوان کرد: بنا شد در نخستین فرصت و تا پایان آبان ماه تمامی معوقات و حقوق کارگران پرداخت شود.

,

وی با اشاره به اینکه فردا یک حقوق کامل به کارگران روغن جهان پرداخت خواهد شد، افزود: تا پایان مهر ماه نیز سه حقوق کامل به این کارگران پرداخت خواهد شد و تا آخر آبان ماه الباقی یعنی هفت ماه حقوق معوق و جاری به تمامی کارگران پرداخت می‌شود.

,

حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه شرکت مکلف شد تا فعالیت خود را آغاز کند و کارگران نیز همکاری لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: در غیر اینصورت برخورد قاطع قانونی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه روغن جهان ظرفیت های بسیار خوبی دارد، گفت: سوء مدیریت نیز یکی دیگر از بحثها بود که تغییر در کادر مدیریتی از جمله تکالیفی بود که از طرف شرکت مورد پذیرش قرار گرفت.

,

دادستان زنجان با بیان اینکه ما تک تک تکالیف محوله را رصد می‌کنیم و از حقوق عامه دفاع خواهیم کرد، اظهار کرد: یکی از مصادیق حق عامه اشتغال کارگران و حمایت از تولید و ظرفیت ها است.

,

وی بیان کرد: این موضوعات از طرف هیئتی از طرف مجموعه‌های نظارتی و نماینده دادستان مورد رصد قرار می‌گیرد تا صحت این تعهدات به خوبی جاری شود.

,

حجت الاسلام کرمی در خصوص ادامه فعالیت این واحد تولیدی گفت: طبق تصمیمات اخذ شده در این جلسه قرار بر این شد تا این شرکت در اسرع وقت فعال شود، بنا بر فعال شدن این شرکت است تا کارگران سرکارهایشان باشند و کارگران رفته نیز برگردند.

,

وی عنوان کرد: هیچ  مانعی از طرف مسئولان استان در راستای فعال بودن این شرکت وجود نداشته و ندارد، تنها چیزی که ما برداشت می‌کنیم قصور خود متولیان شرکت که تعهد دادند این قصور را به نحو صحیح برطرف کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه