اخبار داغ

از 5 تا 13 محرم انجام شد؛

اسکان 10 هزار زائر ایرانی در پایتخت شور و شعور حسینی

اسکان 10 هزار زائر ایرانی در پایتخت شور و شعور حسینی
مسئول ستاد اسکان حسینیه اعظم زنجان گفت: از 5 تا 13 محرم الحرام سال جاری 10 هزار نفر زائر از نقاط مختلف کشور در زنجان اسکان یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزالدین موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: امسال نیز ستاد اسکان حسینیه اعظم زنجان فعال شد و زائران در  محل‌های پیش بینی شده، اسکان یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه حدود 15 زائر خارجی در محل های پیش بینی شده اسکان یافتند، خاطرنشان کرد: این زائران از کشورهای عراق و آذربایجان بودند.

,

این مسئول با اشاره به اینکه اسکان نفرات از پنجم تا 13 محرم انجام شد، خاطرنشان کرد: در مجموع 10 هزار و 100 نفر هم اسکان یافته و غذا پذیرایی شد.

,

مسئول ستاد اسکان حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه امسال از اکثر شهرهای کشور در زنجان زائر داشتیم،بیان داشت: از استان های بوشهر، کرمان، خراسان ، آذربایجان غربی و شرقی، کرج و قزوین در این محل ها اسکان یافتند.

,

موسوی با بیان اینکه برخی هئیت های عزاداری کشور نیز در مراسم حسینیه اعظم زنجان حضور داشتند، افزود: اسکان این هئیت ها گروهی بود.

,

وی با اشاره به فضاهای در نظر گرفته شده در شهرستان زنجان برای اسکان زائران، خاطرنشان کرد: در مجموع امسال 60 محل برای اسکان پیش بینی شده بود که ظرفیت های مختلفی داشتند.

,

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته 7 هزار زائر در ایام محرم در زنجان اسکان داده شدند، افزود: این رقم امسال به بیش از 10 هزار نفر رسید.

,

وی از اسکان زائران 11 محرم نیز از سوی مجموعه حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: زائران زینبیه اعظم نیز اسکان داده شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه