اخبار داغ

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی زاهدان خبر داد

آتش سوزی یک سفره خانه سنتی در زاهدان/ حریق مهار و از گسترش آن جلوگیری شد

آتش سوزی یک سفره خانه سنتی در زاهدان/ حریق مهار و از گسترش آن جلوگیری شد
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی زاهدان از وقوع حریق در یک سفره خانه سنتی در این شهر خبر داد و گفت: این حریق بامداد امروز اتفاق افتاد که خوشبختانه با تلاش آتش نشانان آتش اطفاء شد و به کسی صدمه جانی نرسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نجفی زاده در گفت وگو با عصرهامون، در تشریح این خبر گفت:  در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی مبنی بر مشاهده دود و آتش از سفره خانه سنتی تقاطع خیابان رزمجو مقدم و خیابان امام خمینی زاهدان، ستاد فرماندهی آتش نشانی زاهدان، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه  های 2 ،1 و7 را ساعت 1 و 30 بامداد امروز  به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: محل حادثه یک باب سفره خانه سنتی به وسعت تقریبی 250 متر مربع بود که شعله های آتش در حال سرایت به خانه ها و مغازه اطراف بود.

وی اضافه کرد :با توجه به بسته بودن درب سفره خانه آتش‌نشانان به محض حضور یافتن در محل این حادثه با استفاده  دستگاه برش اقدام به  برش قفل  نموده و با استفاده از لوله آبدهی اقدام به خاموش کردن شعله های آتش نمودند.

نجفی زاده تصریح کرد :نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود با سرعت عمل مناسب توانستند از سرایت آتش به خانه ها و مغازه اطراف ممانعت به عمل آورده و شعله های آتش را مهار کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش و اطمینان از عدم وجود شعله های پنهان درمیان بقایای وسایل سوخته شده، به کار خود خاتمه داده و در ساعت 2و 31 دقیقه بامداد با هماهنگی با ستاد فرماندهی آتش نشانی به ایستگاه ها بازگشتند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی زاهدان در پایان با اعلام این که هیچ کس در این حادثه صدمه ای ندیده است، اذعان کرد: علت بروز این حادثه هم اکنون ازسوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
, حادثه ,
,
, آتش ,
,
,
,
, روابط ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه