اخبار داغ

خواننده حماسی و انقلابی خراسان جنوبی:

خودفروخته‌های داخلی دنبال خدشه واردکردن به نظام هستند/ قوه قضائیه با فرافکنی‌ها برخورد کند

خودفروخته‌های داخلی دنبال خدشه واردکردن به نظام هستند/ قوه قضائیه با فرافکنی‌ها برخورد کند
خواننده حماسی و انقلابی خراسان جنوبی گفت: من به عنوان عضو کوچکی از خانواده جامعه هنر درخواست می‌کنم جلوی این فرافکنی‌ها گرفته شود و نگذارند هرفردی مملکت و نظام ما را زیر سوال ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله مولوی‌حقیقی خواننده حماسی و انقلابی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص دروغ دختر آبی و نظراتی که برخی از هنرمندان در این مورد مطرح کردند، اظهار کرد: به نظر بنده این موضوع توطئه‌ای از طرف دشمن بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عبدالله مولوی‌حقیقی خواننده حماسی و انقلابی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,  در خصوص دروغ دختر آبی و نظراتی که برخی از هنرمندان در این مورد مطرح کردند، اظهار کرد: به نظر بنده این موضوع توطئه‌ای از طرف دشمن بود.,

 

,

وی افزود: برخی افرادی که باید وجهه هنر و هنرمندی خود را مدیون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که یک رسانه ملی است باشند، از شرایط سوءاستفاده کردند.

,

 

,

سوءاستفاده سلیبریتی‌ها از احساسات مردم

, سوءاستفاده سلیبریتی‌ها از احساسات مردم, سوءاستفاده سلیبریتی‌ها از احساسات مردم,

این خواننده حماسی و انقلابی خراسان‌جنوبی با اشاره به اصطلاحی به نام سلبریتی که در کشور راه افتاده، عنوان کرد: این افراد از احساسات مردم سوءاستفاده می‌کنند.

,

 

,

مولوی‌حقیقی عنوان کرد: با توجه به این‌که روزهای فضای انتخاباتی در کشور نزدیک است و بسیاری دوست دارند برداشت‌های سیاسی کنند روی احساسات زنان کشور دست گذاشتند و قشری دیگر برای این‌که دیده شوند این قضیه را بزرگ کردند.

,

 

,

وی گفت: هیچ لزومی نداشت که موضوعی به نام دختر آبی را بزرگ کنند چراکه دختر آبی وجود نداشت. این‌ها دختران میهن ما هستند و دختران میهن ما کسانی هستند که برای نظام و انقلاب جان و خون خود را دادند آن موقع چرا صدای کسی درنیامد و کسی نگفت این‌ها کجا بودند و چکار کردند؟

,

 

,

این خواننده حماسی و انقلابی خراسان‌جنوبی گفت: دختری که پدرش اذعان می‌کند مشکل روحی روانی داشته و اشتباهی انجام داده لزومی ندارد بخواهد در موردش اظهار نظر شود.

,

 

,

مولوی‌حقیقی با بیان این‌که به نظر بنده این‌ها همه دسیسه است، افزود: دشمنان و منافقان به خصوص خودفروخته‌های داخلی به هر نحوی دنبال خدشه واردکردن به نظام هستند.

,

 

,

وی اظهار کرد: خوشبختانه مردم ما و قوه قضائیه آگاه هستند به ویژه از زمان حضور آیت‌الله رئیسی جلوی این‌گونه افراد گرفته شده است.

,

 

,

این خواننده حماسی و انقلابی خراسان‌جنوبی گفت: من به عنوان عضو کوچکی از خانواده جامعه هنر درخواست می‌کنم جلوی این فرافکنی‌ها گرفته شود و نگذارند هر آدم بی‌سروپایی پیدا شود و بخواهد مملکت و نظام ما را زیر سوال ببرد و ننگ، لکه یا اتهامی به قوه قضائیه وارد کند.

,

 

,

مولوی‌حقیقی تصریح کرد: همه ما مطمئن هستیم با حضور آیت‌الله رئیسی عدالت پایه‌گذاری خواهد شد و حق به حق‌دار خواهد رسید.

,

 

,

حکومت باند بزرگ مافیایی در هنر ایران

, حکومت باند بزرگ مافیایی در هنر ایران, حکومت باند بزرگ مافیایی در هنر ایران,

وی با بیان این‌که مجموعه‌های فرهنگی و هنری ما نقش مهمی دارند، خاطرنشان کرد: متأسفانه باند مافیایی بزرگی در فرهنگ و هنر ایران ما حکومت می‌کند و به این‌گونه افراد میدان داده می‌شود. افرادی که علنی در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بی‌حرمتی کرده و نسبت به عزاداران حرمت‌شکنی می‌کنند. این افراد نمی‌دانند مملکت ما برای چه پابرجا است؟ این کشور و نظام به برکت خون امام حسین (ع) و شهدا پا برجا است.

,

 

,

این خواننده حماسی و انقلابی خراسان جنوبی اظهار کرد: این‌گونه افراد باید مجازات شوند. مجازات یعنی این‌که جلوی تولیدات و کارهای این دسته از افراد و مافیا گرفته شود.

,

 

,

افرادی که دنبال شهرت هستند در فرهنگ و هنر جایگاهی ندارند

, افرادی که دنبال شهرت هستند در فرهنگ و هنر جایگاهی ندارند, افرادی که دنبال شهرت هستند در فرهنگ و هنر جایگاهی ندارند,

مولوی‌حقیقی گفت: اگر با این دسته از هنرمندان برخورد شود اعتماد مردم بیشتر خواهد شد و افراد به ظاهر مشهوری که خوشان دنبال شهرت هستند و می‌خواهند خود را مطرح کنند در فرهنگ و هنر ما جایگاهی نداشته و نخواهند داشت.

,

 

,

وی با بیان این‌که در بحث هنر اخلاق مهم‌ترین مسئله است، افزود: برخی از هنرمندان به نظام و قانون اساسی ما احترام نگذاشته و به راحتی قانون اساسی را زیر پا گذاشته و حرمت‌شکنی می‌کنند.

,

 

,

لزوم برخورد با خودفروخته‌های داخلی

, لزوم برخورد با خودفروخته‌های داخلی, لزوم برخورد با خودفروخته‌های داخلی,

این خواننده حماسی و انقلابی خراسان جنوبی بیان کرد: هر قشری که بخواهد خود و میهنش را برای خواسته‌های گذرایی که ماندگار نیست حتی برای مدتی کوتاهی بفروشد و در واقع خودفروشی و میهن‌فروشی کند، خود فروخته است از هر قشری که بخواهد باشد و باید با وی برخورد شود.

,

 

,

مولوی‌حقیقی اظهار کرد: کسی که بخواهد نظام و میهنی که در آن با امنیت زندگی می‌کند را زیر سوال ببرد کار درستی انجام نمی‌دهد. هر فردی از هر قشری که هست باید خود را مدیون این نظام و انقلاب اسلامی بداند.

,

 

,

وی تأکید کرد: مردم ما باید آگاه و بصیر باشند. افراد را بشناسند و سریع تحت تاثیر افرادی که خیلی‌کم صدا و تصویرشان از رسانه ملی دیده و شنیده شده قرار نگیرند و با آگاهی بیشتر نسبت به این افراد نظر دهند.

,

 

,

این خواننده حماسی و انقلابی خراسان‌جنوبی بیان کرد: هر چه بیشتر به این‌گونه افراد بها داده و بزرگ شوند خود را باور کرده و فکر می‌کنند افراد بزرگی هستند و می‌توانند حرفی بزنند و باعث اختلال در نظام و امنیت کشور شوند و قانون را زیر پا بگذارند.

,

 

,

مولوی‌حقیقی عنوان کرد: مردم ما آگاه هستند و اجازه ایجاد اخلال در نظام جمهوری اسلامی ایران را به کسی نمی‌دهند.

,

 

,

مردم رسانه‌های انقلابی و ولایی را رصد کنند

, مردم رسانه‌های انقلابی و ولایی را رصد کنند, مردم رسانه‌های انقلابی و ولایی را رصد کنند,

وی با بیان این‌که افرادی‌که خود را به خواب زده‌اند نمی‌توان بیدار کرد، تأکید کرد: مردم رسانه‌های ولایی و انقلابی را رصد کرده تا سریع به هر حرف و فردی اعتماد نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه