اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

مطابق قانون با دروغ‌پراکنی برخورد شود/ مطهری و سلحشوری برای مطرح‌شدن مانور می‌دهند

مطابق قانون با دروغ‌پراکنی برخورد شود/ مطهری و سلحشوری برای مطرح‌شدن مانور می‌دهند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: قوه قضائیه باید مطابق قانون بدون هیچ گونه گذشت و ترحم، وظیفه قانونی خود در قبال رسانه‌هایی که شایعه پراکنی‌ می‌کنند، انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مزگی‌نژاد کارشناس مسائل سیاسی، در گفت‌وگو با خاورستان، پیرامون ماجرای دروغ دختر آبی که رسانه خبر آنلاین به آن ضریب داد، اظهار کرد: ما از اول انقلاب اسلامی تاکنون مورد هجمه‌های بسیار زیاد دشمن قرار گرفته‌ایم؛ این افراد چه داخلی و چه خارجی باشند وابستگی خود را به غرب در بسیاری از جاها نشان داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: دشمنان ما دنبال این هستند که از یک حادثه کوچک در کشور ما جریان بسازند و در واقع روی این جریان موج‌سواری کنند. 
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: در جریان فتنه 88 خانم آقاسلطان را مطرح کردند و مسائل مختلفی را به بار آوردند تا برخوردی را با نظام جمهوری اسلامی ایران در کنوانسیون‌های حقوق‌بشر خود داشته باشند و مسئله دختر آبی نیز یک موضوع عادی بود و این دختر خانم با یک انگیزه‌ای دست به این عمل زد و بعضی‌ها به دنبال این هستند که یک صحنه گردانی کنند و در این صحنه گردانی بتوانند از این آب گل آلود ماهی بگیرند.
,
 
,
مزگی‌نژاد با اشاره به این‌که بعضی از رسانه‌ها تعمد ندارند و به عنوان یک خبر هیجانی منتشر می‌کنند و بعد هم که مورد تذکر قرار می‌گیرند آن موضوع را کنار می‌گذارند و ادامه نمی‌دهند، تصریح کرد: اما برخی از رسانه‌ها متاسفانه علی‌رغم اخطارهایی که دریافت می‌کنند متاسفانه راه خودشان را می روند و قوه قضائیه باید مطابق قانون بدون هیچ‌گونه گذشت و ترحم، وظیفه قانونی خود در قبال این‌گونه شایعه پراکنی‌ها انجام دهند و هر کسی که در این مسیر قدم می‌گذارد را به سزای اعمالش برسانند و این موضوع را به طور علنی مطرح کنند تا مردم متوجه شوند که در کشور قانون مجازات اسلامی است و اگر بخواهند از خطوط قرمز نظام عبور کنند با آن‌ها برخورد خواهد شد لذا وظیفه قوه قضائیه در این موضوع روشن است و امیدواریم برابر قانون با این مجموعه‌ها برخورد شود.
,
 
,
وی به مصاحبه پدر سحر خدایاری اشاره کرد و افزود: پدر سحر خدایاری تمام مواردی که دشمنان در تریبون‌های مختلف خود مطرح کرده بودند را رد و پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد و همه آن حرف‌ها را تکذیب کرد.
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: یک سری افراد در داخل کشور هستند که می‌خواهند خود را نشان دهند و در جامعه معرفی شوند یا کمبود شناسایی در جامعه دارند که از این فضاها برای مطرح کردن خود استفاده می‌کنند.
,
 
,
مزگی‌نژاد تصریح کرد: آقای مطهری، خانم سلحشوری یا کسانی که در رأس هستند برای این‌که در جامعه مطرح شوند روی این مسائل مانور می‌دهند و می خواهند یک فضای گل‌آلودی را ایجاد کردند. 
,
 
,
وی افزود: خانم سلحشوری این موضوع را با جوانی که خودش را در تونس آتش زد و موجب بیداری اسلامی شد مقایسه کرد و این حاکی از این است که این خانم یا انقلاب اسلامی را نشناخته است یا اگر شناخته منافعی دارد و می خواهد از این موضوع منافع خود را تامین کند در حالی که ما از این نوع مسائل در کشور داشتیم و بدانید آن‌ها به نتیجه‌ای نمی‌رسند و فقط خود را خسته می‌کنند و بی‌آبرویی در پایان کار برای آن‌ها باقی می‌ماند.
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی گفت: وظیفه مسئولان نسبت به برخورد با این افراد سلب نمی‌شود و متاسفانه قانونی هم است که نمایندگان مجلس مصونیت دارند که پشت تریبون مسائلی را مطرح کنند.
,
 
,
مزگی‌نژاد با اشاره به این‌که امروز موسسه الزهرایی مطرح می‌کند که به جامعه امید دهید و جامعه به آینده انقلاب اسلامی امیدوار باشد، تصریح کرد: اما افرادی که به این مسائل دامن می‌زنند کسانی هستند که درون آن‌ها دیدگاهی است که باید از این مسائل و اتفاقات سوءاستفاده کنند و جا دارد قوه قضائیه یا آئین‌نامه داخلی مجلس با این افراد برخورد کند و حداقل یک تذکر کتبی را به آن‌ها بدهند که بدانند هر حرفی را هر جایی نمی‌شود مطرح کرد.
,
 
,
وی افزود: دشمن از صحبت ‌این افراد سوءاستفاده و پازل تهاجم خود را علیه انقلاب اسلامی تکمیل می‌کند و بالاخره دشمن، دشمن است و منتظر یک بهانه‌ای است و در این بهانه شاید به یک کارکردها برسد و بهره‌برداری خودش از این موضوع انجام دهد.
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی گفت: در کشور آمریکا روزانه با اسلحه آدم می‌کشند و همچنین در کشور فرانسه گزارشات مختلفی اعم از آزار زنان، ضرب و شتم و تجاوز جنسی به آن‌ها در این کشورهایی که مدعی حقوق‌بشر هستند انجام می‌شود و خودشان از این اوضاع شاکی هستند و می‌ببینیم هیچ رسانه‌ای به این موضوعات واکنش نشان نمی‌دهد و معلوم می‌شود این کشورها فلش تهاجم خود را به سمت انقلاب اسلامی گرفته‌اند چراکه انقلاب اسلامی روشنگری را در جهان ایجاد کرده و منافع آن‌ها را در جهان به خطر انداخته و طبیعی است این موضع را بگیرند.
, ر کشور آمریکا روزانه با اسلحه آدم می‌کشند و همچنین در کشور فرانسه گزارشات مختلفی اعم از آزار زنان، ضرب و شتم و تجاوز جنسی به آن‌ها در این کشورهایی که مدعی حقوق‌بشر هستند انجام می‌شود و خودشان از این اوضاع شاکی هستند و می‌ببینیم هیچ رسانه‌ای به این موضوعات واکنش نشان نمی‌دهد و معلوم می‌شود این کشورها فلش تهاجم خود را به سمت انقلاب اسلامی گرفته‌اند چراکه انقلاب اسلامی روشنگری را در جهان ایجاد کرده و منافع آن‌ها را در جهان به خطر انداخته و طبیعی است این موضع را بگیرند.,
 
,
مزگی‌نژاد تصریح کرد: این حادثه اتفاق افتاده و رسانه‌های ما باید سعی کنند به این ماجراها دامن نزنند چراکه قیامت باید جواب این دروغ‌پراکنی‌ها و شایعات و بحران‌آفرینی‌ها را بدهند.
, دروغ‌پراکنی‌ها ,
 
,
وی افزود: ما شهدای بسیاری را دادیم تا انقلاب اسلامی به اهداف خود برسد و اگر در مسیر رسیدن به اهداف اشکالی ایجاد شود یقه رسانه‌های دروغ‌پرداز گیر است و اگر در حال حاضر به گونه‌ای از زیر قانون فرار کنند در روز قیامت باید جوابگو باشند.
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بنا بر وظیفه امر به معروفی خود از رسانه‌ها تقاضا دارم دست از صحنه‌سازی و بحران آفرینی علیه انقلاب اسلامی بردارند چراکه خودشان را خسته می‌کنند و به نتیجه نمی‌رسند، انقلاب اسلامی مسیر خود را ادامه می‌دهد و ثابت شده هر کس در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده منزوی شده و هر کس همراه انقلاب بوده است توانسته کارکرد و ماموریت خودش را انجام دهد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه