اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

خود اتکائی نظامی ایران عامل بازدارنده دشمن/ نمایشگاه عملیات والفجر 8 در اردبیل برپا می شود

خود اتکائی نظامی ایران عامل بازدارنده دشمن/ نمایشگاه عملیات والفجر 8 در اردبیل برپا می شود
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس با بازسازی عملیات والفجر ۸ در اردبیل برپا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار فرهنگ مستعد حصاری در گفتگو با خبرنگار  سبلان‌ما، اظهار داشت:8 سال دفاع مقدس با پشتوانه عظیم تجربیات  اقتدار  کشور عزیزمان در منطقه  را  فراهم کرد که در این راستا برای ارج نهادن به خون پاک شهدا باید هرچه باشکوه یاد این عزیزان گرامی داشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:گرچه همانند 8 سال دفاع مقدس با دشمنی روبه رو هستیم که در عرصه نظامی تکنولوژی های روز جهان را در اختبار دارد امانیروهای مسلح  با  خود اتکائی در صنایع نظامی،  در ابعاد مختلف توانسته دشمنان را زمین گیر کند.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه نمایشگاه رزمی فرهنگی در استان اردبیل بیش از 10 در حال اجرا است گفت:امسال در استان اردبیل عملیات آبی خاکی  والفجر ۸ در کنار مجموعه شورابیل و باغ موزه دفاع مقدس بازسازی می شود  و ابعاد مختلف این عملیات را برای ارائه برای مردم عزیز که مشتاقانه در انتظار هستند به مدت 7 روز به نمایش خواهیم گذاشت.

,

سردار مستعد تصریح کرد: این نمایشگاه با سنگرهای دفاعی های،  سلاح های انفرادی، ادوات زرهی و توپخانه  آراسته خواهد شد تا تداعی بخش صحنه کوچکی از 8 سال دفاع مقدس برای مردم  استان اردبیل شود.

,

وی ابراز داشت:امسال غرفه های فرهنگی نیز برپا خواهد شد و علاوعه بر ارائه عملکرد دستگاه های مختلف ،اقداماتی که امروز در مقابله با جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی دشمن نیاز است را به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هنرمندان استان  با به روی صحنه بردن نمایش "افلاکیان خاکی" صحنه هایی از  صدر اسلام تا   انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برای مردم عزیز به معرض نمایش خواهند گذاشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه