اخبار داغ

تیراندازی در کانادا یک کشته و چندین زخمی برجا گذاشت

تیراندازی در کانادا یک کشته و چندین زخمی برجا گذاشت
در یک حادثه تیراندازی در یکی از شهرهای استان «آنتاریو» کانادا، دستکم یک نفر جان خود را از دست داد و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در یک حادثه تیراندازی شهر «میسیساگا» واقع در جنوب «آنتاریو» کانادا دستکم یک نفر جان خود را از دست داد و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بنا به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، اداره پلیس منطقه‌ای «پیل» کانادا ضمن گزارش درباره این حادثه، هیچ اطلاعاتی درباره عامل مسلح این تیراندازی فاش نکرد.
,
 
,
گزارش‌ پلیس حاکی از آن است که افسران پلیس قبل از ساعت 18:30 به وقت محلی (حدود ساعت 03:00 بامداد یکشنبه به وقت تهران) از وقوع حادثه تیراندازی در یکی از خیابان‌های میسیساگا مطلع شدند.
,
 
,
پایگاه اینترنتی «680 NEWS»، شاهدان ماجرا می‌گویند که حدود 20 گلوله شلیک شده است و هنوز تعداد کل تلفات این حادثه نامشخص است.
,
 
,
پلیس کانادا اعلام کرد که دو نوجوان با جراحات عمیق و یک مرد با جراحات خفیف به بیمارستان مستقل شده‌اند و وضعیت حسمانی یک زن نیز وخیم اعلام شده است.
,
 
,
تاکنون کسی در رابطه با این حادثه دستگیر نشده است و تحقیقات نیروهای پلیس در این خصوص ادامه دارد.
,
 
,
کانادا در مقایسه با کشورهای همسایه خود یعنی ایالات متحده آمریکا، با خشونت‌های مربوط به استفاده از سلاح کمتری روبرو است اما با اینحال، حوادث غم‌انگیزی در ارتباط با تیراندازی با سلاح در این کشور به وقوع پیوسته است.
,
 
,
سال گذشته، دو حادثه غم‌انگیز، شهر تورنتو کانادا را در بهت و حیرت فرو برد. در یکی از این حوادث در ژوئیه 2018، یک زن و یک دختر جوان در حادثه تیراندازی در مجاورت «گریکتاون» تورنتو جان خود را از دست دادند و 13 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
,
 
,
طبق این گزارش، در ماه می 2018 نیز، یک انفجار در رستورانی در مسیسیساگا آنتاریو به زخمی شدن 15 نفر منجر شد.
,
منبع: فارس
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه