اخبار داغ

در گفت‌وگویی عنوان شد؛

آمادگی اوقاف برای اعزام مبلغ به موکب‌های اربعین

آمادگی اوقاف برای اعزام مبلغ به موکب‌های اربعین
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: اوقاف برای اعزام مبلغ به موکب‌های اربعین آمادگی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با مرصادنیوز از برپایی موکب امام خامنه ای در مسیر زائران عتبات عالیات توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در صورتی که استانداری مکانی را در اختیار ما قرار دهند در شهرستان های مسیر عتبات عالیات از جمله قصرشیرین و سرپلذهاب و یا مرز خسروی اقدام به برپایی موکب خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی در خصوص خدمات موکب های اوقاف طی این ایام گفت: در این موکب ها هم حضور مبلغین را خواهیم داشت و هم خدمات فرهنگی و تغذیه ای به زائران ارائه خواهد شد.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برپایی موکب هایی در سایر نقاط استان نیز به این منظور خبر داد و تصریح کرد: به احتمال زیاد یک موکب در امامزاده باقر بیستون و یک موکب نیز در چالابه و پس از پلیس راه بیستون خواهیم داشت.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: یک موکب نیز بنا بر تصمیم استانداری در قصرشیرین یا خسروی خواهیم داشت و احتمالا موکبی نیز در خاک عراق برپا می‌شود.

,

حضور ۱۰ مبلغ در موکب‌ اوقاف

, حضور ۱۰ مبلغ در موکب‌ اوقاف,

حجت الاسلام توسلی در خصوص تعداد مبلغان حاضر در موکب های مذکور نیز گفت: در موکب های اوقاف حداقل ۱۰ مبلغ را خواهیم داشت.

,

وی تاکید کرد: چنانچه موکب های دیگر نیز تقاضای مبلغ داشته باشند، مبلغانی را نیز در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پاسخ به اینکه آیا مبلغان اعزامی همه از استان کرمانشاه هستند، گفت: از استان های دیگر نیز اعزام مبلغ خواهیم داشت و برای مثال اگر موکب هایی در خاک عراق مستقر شود، نیاز به مبلغ عرب زبان هم وجود دارد.

,

وی افزود: با توجه به اینکه استان های شمال غربی برای سفر به عتبات عالیات از استان کرمانشاه عبور می کنند باید مبلغ آذری زبان هم در موکب ها داشته باشیم.

,

حجت الاسلام توسلی در خصوص اینکه موکب های اوقاف و امور خیریه چند وعده غذایی در روز به زائران ارائه می کنند، گفت: تعداد هنوز مشخص نشده اما ما هر سه وعده صبحانه، نهار و شام را از محل نیات واقفین در دستور داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه