اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

حضور بانوان در ورزشگاه‌ها یک اقدام نمایشی برای دلخوشی رؤسای فیفا بود/ سیاسیون در واکنش به اتفاقات کشور هوشمند باشند

حضور بانوان در ورزشگاه‌ها یک اقدام نمایشی برای دلخوشی رؤسای فیفا بود/ سیاسیون در واکنش به اتفاقات کشور هوشمند باشند
سید احسان قاضی زاده هاشمی گفت: فدارسیون فوتبال توانایی مدیریت فضا و اداره حضور زنان در ورزشگاه‌ها را ندارند و یک اقدام نمایشی برای دلخوشی روسای فیفا صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیداحسان قاضی زاده هاشمی در گفت‌وگو با صبح توس، با اشاره به ماجرای «دختر آبی» و اظهارنظرهای برخی نمایندگان مجلس و چهره های سیاسی در این باره اظهار کرد: اظهارنظرهای زودهنگام درباره این مسائل، آثار و تبعاتی دارد که می تواند باعث بهره مندی دشمنان خارجی کشورمان شود، بنابراین چهره های سیاسی باید هوشمندی بیشتری در واکنش به اتفاقات کشور داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از این اتفاق مربوط به مدیریت حوزه ورزش کشور است، افزود: همیشه این نقد را به عملکرد وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در نحوه برگزاری مسابقات ورزشی داریم و به خصوص در یک سال گذشته مسابقات فوتبال حواشی زیادی داشته است.

,

وی تصریح کرد: وقتی رئیس فدارسیون فوتبال، رئیس فیفا را به ایران دعوت و موضوع حضور بانوان در ورزشگاه ها را مطرح می کند، این مسئله موجب شکل گیری یک حجم مطالبه می شود و این در حالی است که توانایی مدیریت فضا و اداره حضور زنان در ورزشگاه ها را ندارند و یک اقدام نمایشی برای دلخوشی روسای فیفا صورت گرفته است و تبعات آن اتفاقاتی همچون موضوع «دختر آبی» را رقم می زند.

,

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه نحوه اطلاع رسانی این موضوع ضد و نقیض بود، بیان کرد: این نوع اطلاع رسانی ها فضای شایعاتی را شکل می دهد و منافذی به وجود می آورد که این منافذ به نفع عناصر ضد انقلاب است.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: باید در همه سطوح چه در مدیریت رسانه و چه در مدیریت عرصه ورزش و از سویی اظهارنظر چهره های سیاسی یک دقت نظر و تمهیدات جدی تری اندیشیده شود که شاهد وقوع این فضای متشدد در رسانه ها در ارتباط با این چنین موضوعاتی نباشیم.

,

انتهای پیام/ 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه