اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب خبر داد؛

اهدای لوازم مورد نیاز سال تحصیلی به ۱۵۳ دانش آموز نیازمند در میاندوآب

اهدای لوازم مورد نیاز سال تحصیلی به ۱۵۳ دانش آموز نیازمند در میاندوآب
مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، خیران میاندوآبی به ۱۵۳ دانش آموز در قالب طرح دست های مهربانی، پک های تحصیلی شامل کیف، کفش و لوازم التحریر اهدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز تقی نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، تعدادی از خیرین اقلامی را برای کمک به دانش آموزان نیازمند تهیه کردند تا نخستین همایش دست های مهربانی در میاندوآب برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی افزود: ۱۵۳ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی شامل این طرح شده و هدایا را دریافت کردند.

,

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب، با بیان اینکه همه ساله خیرین بزرگوار و نیک اندیش دل دانش آموزان نیازمند را شاد ساخته اند، گفت: در راستای این طرح به هر دانش آموز یک بسته شامل کیف، لوازم التحریر، بن خرید لباس فرم مدرسه و کفش در مجموع به ارزش چهار میلیون ریال توسط خیرین اهدا شد.

,

وی، تصریح کرد: این دانش آموزان غیر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی بوده و توسط مدیران و همکاران در مدارس شناسایی شده بودند.

,

تقی نژاد، اظهار کرد: خدمت به دانش آموزان نیازمند و شاد ساختن دل نیازمندان از کارهای حسنه است که عواقب اخروی و معنوی بسیار خوبی برای نیکوکاران دارد و امیدواریم خیرین و مردم خانواده های نیازمند را فراموش نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه